Закупівлю оголошено - 28-08-2024, 10:22. Дата останніх змін - 23-09-2024, 16:29

Елементи лінії роздач

Елементи лінії роздач... Державна закупівля - UA-2024-08-28-002091-a Елементи лінії роздач від замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 8/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-28-002091-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-08-2024, 10:22
по 03-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-09-2024, 00:00
по 06-09-2024, 06:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-09-2024, 15:05
по 09-09-2024, 15:28

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
935558
935 558 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 355,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:18 711,16 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08610502 Досьє YouControl
Сайт:http://nangu.edu.ua/
Контактна особа:Тарас Божок
Телефон:+380577323766
E-mail:zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Елементи лінії роздач
935 558 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-09-2024, 15:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Прилавок для приборів і підносів 603x700x1400 мм

4
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нейтральний елемент 1530x700x850 мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з двома полицями та пристінним бортом 1200x600x850 мм

2
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з двома полицями та пристінним бортом 2000x700x850 мм

2
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж на 4 полиці 1285x500x1700 мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж на 4 полиці 2000x500x1700 мм

3
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підставка під каструлю 500x500x450 мм

4
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Електрокип'ятильник 395x395x640 мм

4
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кутовий нейтральний елемент зі скосом з тильної сторони 1530x700x850 мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Прилавок охолоджувальний з кубом з подовженими направляючими 1800x700x1700 мм

2
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Марміт других страв на 5 GN 1/1 з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими і фронтальним склом 1800х700(1000)х850(1400) мм

2
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Марміт других страв на 4 GN 1/1 з дворівневою полицею - надбудовою та подовженими направляючими і фронтальним склом 1500х700(1000)х850(1400) мм

2
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Марміт перших страв на 4 конфорки з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими і фронтальним склом 1800х700(1000)х850(1400) мм

2
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кутовий нейтральний елемент трапецеподібної форми з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1900х500(800)х850(1400) мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кутовий нейтральний елемент трапецеподібної форми з дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1315х500(800)х850(1400) мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба теплова з розсувними дверима з малою дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1300х700(1000)х850(1400) мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба теплова з розсувними дверима з малою дворівневою полицею - надбудовою та направляючими 1630х700(1000)х850(1400) мм

1
штука
Україна м. Харків
по 21-10-2024
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФІНСТАР»   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 04074, місто Київ, вул.Автозаводська, будинок 18, 04074, Ірина Бевз
Остаточна пропозиція:
924 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
935 558 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-09-2024, 18:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-28-002091-a-b1
Номер договору:
462/ПС
Дата підписання договору:
23-09-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 23-09-2024 по 31-12-2024
924 000 UAH
Ціна договору
924 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Україна, 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Ярослава Мудрого, будинок 79а, 50086, УКРПРОМПОСТАЧ ТВК
Остаточна пропозиція:
914 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
924 003 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-09-24, 17:25:06
24

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що данна пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в підпункті 1.1 пункту 1 Інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Що в свою чергу повинно надати змогу переконатися Замовнику у наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від виготовлення товару до поставки його на місці його безпосередньої експлуатації. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив PDF файл «Листи та довідки». На акркуші 26 у зазначеному файлі розміщено Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази вих. №54 від 04.09.2024 року. В зазначеній довідці відсутні відомості про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника, яка може бути використана щодо поставки товару товару (апарати зварювання, різаки металу, преси, верстати тощо), який є предметом закупівлі. Інформація, викладена у довідці не дозволяє Замовнику з’ясувати і переконатися у наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виготовлення товару до поставки його до місць його безпосередньої експлуатації. Замовником в частині 1 підпункті 2.1 пункту 2 Інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: У складі пропозиції учасники повинні надати підтвердження наявність допусків або посвідчень для виконання робіт при монтажі обладнання на місці розташування, на підтвердження даної вимоги надати скан копії допусків або посвідчень. Учасник у складі своєї пропозиції надав документ під назвою «Федчук свідоцтво електромонтер допуск» в якому знаходиться скан копія посвідчення № 007090 про те, що Федчук Владислав Олегович допускається до виконання робіт електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, дане посвідчення було видане 10.05.2018 року Комунальним Підприємством «Навчальне виробничий центр Дніпропетровської обласної ради», також даний документ не має жодної відмітки про його подовження або перекваліфікацію, а так як строк дії такого посвідчення становить три роки, отже Замовник вважає, що дане посвідчення має ознаки такого, як вичерпало свій термін придатності та не може бути прийнятим до розгляду при перевірці пропозиції від Учасника. Також Учасником у складі пропозиції було надано документ під назвою «Федчук пожежна безпека» в якому знаходиться скан копія посвідчення про те, що Федчук Владислав Олегович проходив навчання та отримав посвідчення № 001533 про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки яке було видане 25.04.2018 року Комунальним Підприємством «Навчальне виробничий центр Дніпропетровської обласної ради» та не має жодних ознак про повторне проходження навчань, термін дії посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки зазвичай становить 3 роки. Після цього терміну необхідно пройти повторне навчання з питань пожежної безпеки та отримати нове посвідчення, отже Замовник вважає, що дане посвідчення має ознаки такого як вичерпало свій термін придатності та не може бути прийнятим до розгляду при перевірці пропозиції від Учасника. Замовником в підпункті 6 частини 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимагалося: У складі пропозиції учасники повинні надати належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав данної вимоги. Замовником в пункті 2 додатку 2 до оголошення вимагалось надати скановані копії технічних паспортів на даний виріб з зазначеними характеристиками, отже відповідно до визначення терміну технічний паспорт на виріб відповідно «ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи.» та «ДСТУ 3321:2003 Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять.», технічний паспорт повинен мати відповідні критерії. Учасник у складі своєї пропозиції не виконав данної вимоги. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-09-24, 17:25:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
914 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
924 003 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФІНСТАР»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
924 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
935 558 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-08-2024, 10:23:26
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-08-2024, 10:22:47
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-08-2024, 10:22:47
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Елементи лінії роздач
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором про закупівлю, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором про закупівлю, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-08-2024, 10:22:46
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Елементи лінії роздач
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Вид забезпечення пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 18 711,16 (вісімнадцять тисяч сімсот одинадцять гривень 16 копійок) Строк дії гарантії повинен становити не менше строку дії пропозиції. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) (далі – Наказ). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення тендерної пропозиції та/або із забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Умови надання забезпечення – відповідно до вимог цього пункту, Закону, Особливостей, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, затвердженої Наказом); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, додатково надаються документи, що підтверджують право підпису підписанта банка-Гаранта. У разі якщо до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться зміни, забезпечення пропозиції має враховувати внесені зміни та гарантія має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника, письмове гарантування чого повинно бути надано у складі пропозиції. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-08-2024, 10:22:46
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ