Закупівлю оголошено - 12-03-2025, 13:33. Дата останніх змін - 09-04-2025, 11:32

код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО (в талонах)

код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО (в талонах)... Державна закупівля - UA-2025-03-12-007227-a код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО (в талонах) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 3/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-12-007227-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 13:33
по 18-03-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 11:00
по 21-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-03-2025, 15:59
по 24-03-2025, 16:28

код, що найбільше відповідає назві за ДК 021:2015 - 09132000-3 Бензин

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
14450000
14 450 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:144 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:433 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Сігалов
Телефон:+380442561070
E-mail:o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код за ДК 021:2015 – 09130000- ...
14 450 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 15:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бензин А-95 ЄВРО (в талонах)

340 000
літр
Україна
по 23-06-2025
09130000-9
Нафта і дистиляти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-03-2025 по 04-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5, 04053, Пономаренко Тетяна
Остаточна пропозиція:
13 338 200 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
13 338 200 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-04-2025, 11:16

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-03-25, 15:43:30
24

Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1.1. Надана у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору містить невідповідності, а саме: строк поставки товару аналогічного договору №208К від 05.07.2024 р., що вказаний у довідці не відповідає строку поставок товару, що визначений в аналогічному договорі. 1.2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (поставки аналогічного товару за номенклатурою, асортиментом, тощо) в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків поставок, а також надає копію аналогічного договору, який зазначено в довідці та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання. 1.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (поставки аналогічного товару за номенклатурою, асортиментом, тощо) в якій повинна бути зазначена інформація щодо строків поставок товару договору, які будуть відповідати строку поставок товару, що визначений в аналогічному договорі. 2.1. Учасником у складі пропозиції не надано копію Договора з оператором (ліцензіатом) партнерськох АЗС, орендованих АЗС, із переліку АЗС зазначеного в пункті 78 в Довідці, який повинен бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копію іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства. 2.2. Відповідно до підпункту 1 пункту 12.4 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, у разі наявності партнерських АЗС, Учасник закупівлі повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників: - копії Договорів з операторами (ліцензіатами) партнерських АЗС, орендованих АЗС, із переліку, зазначеному в Довідці, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства. 2.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, копію Договору з оператором (ліцензіатом) партнерських АЗС, орендованих АЗС, зазначеного в пункті 78 переліку АЗС Довідки, який повинен бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копію іншого документу, який підтверджує взаємовідносини учасника та оператора (партнерської/орендованої, тощо) АЗС відповідно до чинного законодавства, або привести у відповідність інформацію визначену у довідці.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-03-25, 15:43:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-12-007227-a-a1
Номер договору:
300
Дата підписання договору:
09-04-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 09-04-2025 по 31-12-2025
13 338 200 UAH
Ціна договору
13 338 200 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, Луцьк, Україна, 43023, Волинська обл., Луцький р-н, місто Луцьк, вул.Яремчука Назарія, будинок 1, 43023, Берест Інна Олексіївна
Остаточна пропозиція:
1 337 900 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 337 900 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-03-25, 15:20:21
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Надана у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору містить невідповідності, а саме: ціна договору, що вказана у довідці не відповідає ціні визначеній в аналогічному договорі та видатковій накладній. 2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (поставки аналогічного товару за номенклатурою, асортиментом, тощо) в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків поставок, а також надає копію аналогічного договору, який зазначено в довідці та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (поставки аналогічного товару за номенклатурою, асортиментом, тощо) в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків поставок, яка буде відповідати наданому аналогічному договору та видатковій накладній, та свідчити про повне його виконання.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 15:20:21

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 337 900 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 337 900 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не передбачено
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 14:32:22
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
13 338 200 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
13 338 200 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 17:05:58
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Доказ:
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Доказ:
Документ
Форма забезпечення:
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
13 872 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
13 872 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 09:33:37
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 13:35:31
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 13:33:41
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО (в талонах)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-03-2025, 13:33:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          , здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-03-2025, 13:33:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-03-2025, 13:33:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-03-2025, 13:33:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту код за ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО (в талонах)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 433 000 (чотириста тридцять три тисячі) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-03-2025, 13:33:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ