Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 156 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 145,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
| ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Нестеренко |
| Телефон: | +380661847482 |
| E-mail: | vtender_t0500@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. У складі пропозиції Учасника заповнений та підписаний згідно з вимогами Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не в повному обсязі, а саме відсутні: 3. Загальні умови поставки товарів:- Умови поставки товару; - Строки поставки товару; - Місце поставки товару. 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі та сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. У складі пропозиції Учасником надано файл: Витяг з ЄДР повний від 04.07.2024.pdf , в якому міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 04.07.2024, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 6). Сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру* (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. *У разі, якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. У складі пропозиції Учасником надано файл: Лист-пояснення про дозволи та ліцензії _ 12.pdf , в якому міститься Лист-пояснення про дозволи та ліцензії, у якому відсутнє посилання на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - довідку у довільній формі на кожен вид товару (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, нормативно-технічними документами за яким виготовлено запропонований товар, марку, модель, артикул з посиланням на офіційний сайт виробника/ офіційного представника в Україні/ учасника (постачальника) (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника. У складі пропозиції Учасником надано файл: Паспорт товару.pdf , в якому відсутня інформація , а саме: гарантійні терміни, нормативно-технічними документами за яким виготовлено запропонований товар, марку, модель, артикул з посиланням на офіційний сайт виробника/ офіційного представника в Україні/ учасника (постачальника) (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника. Необхідно привести у відповідність до вимог Замовника. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність вищевказані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.