Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 525 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 007,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
| ЄДРПОУ: | 08571423 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dnuvs.ukr.education |
| Контактна особа: | Наталія Кучер |
| Телефон: | +380967587095 |
| E-mail: | nataliya_kycher@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) На виконання вимог Додатку №1, Учасник у складі ТП, має надати: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, копію документу(ів), що підтверджують його виконання та позитивний відгук від організації замовника про виконання такого договору. *Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як або видаткові накладні або акти надання послуг, або поставки товарів або товарно-транспортні накладні (в залежності від предмета закупівлі) оформлені/підписані належним чином.». На виконання даної вимоги Учасником надано: 1. Довідка, що складена за формою 1; 2. Договір №04/190322-3/170-52 від 08.04.2019 року, аналогічний за кодом ДК 021:2015; 3. Видаткова накладна до дог.№04/190322-3/170-52 від 08.04.2019 року № 3947/19 від 09.04.2019 на суму 60834,00 з ПДВ та видаткова накладна № 3947/19/2 від 09.04.2019 на суму 5 340,00 з ПДВ. 4. Лист-відгук від організації –Замовника вих. № 20/87-52-272 від 20.07.2020 року. Однак, видаткові накладні до дог. №04/190322-3/170-52 від 08.04.2019 року № № 3947/19 від 09.04.2019 та № 3947/19/2 від 09.04.2019 містить посилання на Довіреність №ААА 466214/18 від 09.04.2019, але сам документ відсутній у складі ТП. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2) На виконання вимог пункту 5 розділу 3 до ТД, Учасник у складі ТП має надати: «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо готовності внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.» Гарантійний лист відсутній у складі ТД. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.