Закупівлю оголошено - 25-07-2025, 15:41. Дата останніх змін - 29-08-2025, 10:54

«Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремо... Державна закупівля - UA-2025-07-25-008545-a «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-25-008545-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-25-010055-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 15:41
по 06-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 15:41
по 09-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2016337
2 016 337 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:10 081,69 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:8 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38461952 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумак Олексій Олександрович
Телефон:+380612237565
E-mail:spz.zhkh@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт інженерних ...
2 016 337 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
69001 Україна Запорізька область м. Запоріжжя вул. Незалежної України, 45-Б
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація
Класифікатор НК 018:2023
1122 Житлові будинки з трьома та більше квартирами
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "УЮТНИЙ ДОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-08-2025 по 16-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧАРІВНА, будинок 123, квартира 1, 69071, Ганна Мамаєвська
Остаточна пропозиція:
2 009 744,45 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-08-2025, 13:14
Період подачі оскарження:
по 21-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-08-25, 11:19:59
24

Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. Учасником надана довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), в якій в колонці «Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт» не вказана адреса замовника. Це не відповідає вимогам форми довідки, наведеної Замовником у Додатку 7 до тендерної документації. У зв’язку з цим, Учаснику потрібно надати довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), в якій, у колонці «Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт», в якій також зазначити адресу замовника, якому здійснювалось виконання робіт (у відповідності до Додатку 7 до тендерної документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-08-25, 11:19:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-25-008545-a-c1
Номер договору:
НУ45Б/ДПМ
Дата підписання договору:
27-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-08-2025 по 31-12-2025
1 638 053,52 UAH
Ціна договору
1 638 053,52 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "УЮТНИЙ ДОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 009 744,45 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 16:29:43
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.3967591
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на транспортні засоби, та оригінали або копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 3 (трьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), а також обов’язково зазначити наявність виконроба, відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та правил охорони праці і промислової безпеки в будівництві ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12) посадових осіб, відповідальних за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Обов’язкова наявність виконавця робіт (виконроба). У складі пропозиції надається документ про здобуття вищої освіти за спеціальністю «інженер-будівельник». На працівників робітничих професій Учасник повинен надати документи про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на виробничо-технічних курсах (відповідно до зазначеної у довідці робітничої професії). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг) строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з капітального ремонту житлових або нежитлових будівель або їх частин, які включають в себе роботи з капітального ремонту інженерних мереж. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника).
4. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2023 або 2024 рік. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2023 або 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості предмету закупівлі). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:42:11
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:33

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  3. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  4. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  8. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 8 000 грн. (вісім тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням ЕЦП/КЕП довірителя (особи, яка видала довіреність). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,3967591
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія , Учасник подає на етапі подачі пропозиції забезпечення у розмірі не більше 0.5 % від очікуваної вартості
                  2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2023 або 2024 рік. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2023 або 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості предмету закупівлі). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з капітального ремонту житлових або нежитлових будівель або їх частин, які включають в себе роботи з капітального ремонту інженерних мереж. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (за наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 3 (трьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), а також обов’язково зазначити наявність виконроба, відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві та діючі посвідчення (або копії) та/або протоколи (витяг з протоколу) про перевірку знань, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та правил охорони праці і промислової безпеки в будівництві ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12) посадових осіб, відповідальних за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. Обов’язкова наявність виконавця робіт (виконроба). У складі пропозиції надається документ про здобуття вищої освіти за спеціальністю «інженер-будівельник». На працівників робітничих професій Учасник повинен надати документи про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на виробничо-технічних курсах (відповідно до зазначеної у довідці робітничої професії). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг) строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку №45-Б по вул. Незалежної України у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скан-копії, зроблені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію на транспортні засоби, та оригінали або копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 25-07-2025, 15:39:28
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ