Закупівлю оголошено - 11-12-2025, 10:37. Дата останніх змін - 11-12-2025, 10:37

Стільці офісні

Стільці офісні... Державна закупівля - UA-2025-12-11-004282-a Стільці офісні від замовника Маківська сільська рада від 12/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-11-004282-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-11-005621-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2025, 10:37
по 16-12-2025, 10:00

Строк поставки товарів: до 26.12.2025 року, згідно заявок Замовника. Постачальник постачає Замовнику товар не пізніше як через 5 днів з моменту отримання відповідної заявки від Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
200000
200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Маківська сільська рада
ЄДРПОУ:40134461 Досьє YouControl
Контактна особа:Галишич Михайло Петрович
Телефон:+380684298526
E-mail:makivprozoro@ukr.net
Місцезнаходження:
32445, Україна, Хмельницька область,Маків, Вулиця Воздвиженська, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

160
штука
32445 , Україна , Хмельницька область , Кам’янець-Подільський р-н , заклади освіти Маківської сільської ради ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна11-12-2025, 10:34
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна11-12-2025, 10:34
Матеріал каркасуметалАктивна11-12-2025, 10:34
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна11-12-2025, 10:34
БрендNOWY STYLАктивна11-12-2025, 10:34
Наявність підлокітниківНіАктивна11-12-2025, 10:34
Наявність спинкиТакАктивна11-12-2025, 10:34
Наявність конференц-столикаНіАктивна11-12-2025, 10:34
Висота сидіння440міліметрАктивна11-12-2025, 10:34
ХромуванняНіАктивна11-12-2025, 10:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 10:37:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 10:34:41
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної протягом 5робочих днів, але не пізніше 31.12.2025 року
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ