Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 134 266 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 342,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Бранець |
| Телефон: | +380443651928 |
| E-mail: | branets.s.v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до підпунктів 4) та 7) пункту 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації на вимогу Замовника Учасник в своїй пропозиції повинен надати гарантійні листи, а саме: «4) Учасник в своїй пропозиції повинен надати гарантійний лист про наявність сервісного центру виробника, що здійснює обслуговування на всій території України (вказати адресу.)» та «7) гарантійний лист про те, що запропонований учасником товар не може бути виробництва росії, білорусі, ісламської республіки іран. Виробник товару не може знаходитись в реєстрі як Міжнародний спонсор війни (https://sanctions.nazk.gov.ua/).» У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" відсутні гарантійні листи на вищезазначені вимоги. Відповідно до вищезазначеного учаснику потрібно привести документацію у відповідність, виконати вимоги Замовника та надати відсутні гарантійні листи з інформацією яка вказана в підпунктах 4) та 7) пункту 1.2. розділу 1 в додатку 3 до тендерної документації. З урахуванням викладеного учаснику ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" необхідно виправити зазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.