Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02011284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярослав Швалюк |
| Телефон: | +380981757068 |
| E-mail: | shvaliuk.yaroslav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У підпунктах 2.1., 2.2. пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 Перелік інформації та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та інші документи, що вимагаються Замовником у відповідності до тендерної документації, визначено вимоги що надаються Учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ/ Кваліфікація/посада/ Загальний стаж роботи/ Наявність сертифікату, посвідчень (найменування, дата, номер)/ Працівник учасника 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з поставки товару та виконання робіт в кількості не менше, визначеної в даному оголошенні, а саме: – монтажник-складальник МПК – не менше 2 осіб. - Наявність в учасника працівників підтверджується документами, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці (наказ або витяг з наказу, або трудова книжка (витяг із трудової книжки), або трудовий договір. - На монтажників-складальників МПК надати посвідчення разом з витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за: - НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; - НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті в тому числі верхолазні роботи; - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. - НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання. Учасником на виконання наданої вимоги надано файл «25. Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf» зміст якого частково не відповідає вимогам встановленим в підпункті 2.1., зокрема формі Таблиці 1 даного підпункту, а саме в таблиці довідки, що надана Учасником, відсутня інформація про наявність сертифікату, посвідчень (найменування, дата, номер), що не відповідає вимогам Тендерної документації визначеної Замовником. Окремо слід зазначити, що Учасником надано копії відповідних посвідчень на осіб вказаних в Довідці Учасника у файлах «29. Посвідчення роботи на висоті.pdf», «30. Посвідчення робота з інструментами та пристроями.pdf», «31. Посвідчення вантажно-розвантажувальних робіт.pdf», «33. Посвідчення част.2». Вищевказане підтверджує невідповідність інформації, що подана Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Нову довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із врахуванням встановлених вище невідповідностей з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на вказаний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.