| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 276 340 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 763,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0950 |
| ЄДРПОУ: | 26629221 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Гнатишин |
| Телефон: | +380673355188 |
| E-mail: | zakupivlit0950@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 89502, Україна, Закарпатська область,м. Чоп, - |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Згідно пункту 4.2. переліку документів, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції та/або договору відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: - «4.2. учаснику надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи) наявності/відсутності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю, які встановлені документами Учасника з посиланням на відповідні пункти таких документів.» У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю, які встановлені документами Учасника - Учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в оголошенні про проведення Закупівлі згідно пункту 4.2. Додатку 1. У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.