Закупівлю оголошено - 28-11-2025, 11:59. Дата останніх змін - 28-11-2025, 11:57

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти... Державна закупівля - UA-2025-11-28-006106-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти від замовника Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради від 11/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-28-006106-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-28-006787-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 11:59
по 03-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 11:59
по 06-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 08-12-2025, 14:22

Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
35613000
35 613 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:178 065 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146334 Досьє YouControl
Контактна особа:Коваленко Тетяна
Телефон:380577251572
E-mail:tendersaltosvita@ukr.net
Місцезнаходження:
61146, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 27-Г
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячог ...
35 613 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-12-2025, 14:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти

593 550
послуга
61000 Україна Харківська область місто Харків заклади загальної середньої освіти
по 31-12-2026
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:18
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:12
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 11:57:13

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , На підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її викоритання учасником) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за нижченаведеною формою у Таблиці 1 цього підпункту Таблиця 1 № п/п Найменування обладнання та матеріально - технічної бази (складське/складські приміщення для зберігання продуктів харчування), приміщення, транспортні засоби, обладнання), необхідні для виконання договору; Кількість Власне, орендоване або інша підстава володіння майном Для орендованого або іншого способу залучення: дата закінчення строку дії відповідного договору 1 2 3 4 5 Обов'язкова наявність: - складського(их) приміщення(ь) для зберігання продуктів харчування; - придатних до експлуатації вантажних транспортних засобів: рефрижераторів (у кількості не менше 2 одиниці) для доставки готових страв; - холодильного обладнання - не менше 12-ти одиниць; - теплового обладнання: електроплити – не менше 10-ти одиниць, жарові шафи та електросковороди тощо - кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування; - обладнання для обробки продуктів (м’ясорубка/аналог, тістоміс/аналог, овочечистки/аналог тощо) кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування обладнання для обробки продуктів. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або балансова відомість (оборотно-сальдова відомість тощо) та/або договір на право користування (оренди), тощо)*. Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів необхідно надати наступні документи - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізовані автомобілі або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованих автомобілів Учаснику права користування спеціалізованими автомобілями (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами)або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автомобіля, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автомобіля Перевізнику права користування спеціалізованим автомобілем (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) - договір на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт. - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній квартал на дату подання пропозиції; Для підтвердження наявності зазначених у довідці приміщень необхідно надати наступні документи - документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення для зберігання продуктів харчування та/або договір(и) оренди таких приміщень, документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2026. - скан-копію рішення про реєстрацію потужностей (у відповідності до інформації щодо складського приміщення, зазначеного/зазначених учасником у довідці; - Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі у повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; - Чинний експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення зазначенні в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринку на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення /щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці; Договір на проведення дезінсекції та дератизації на складські приміщення, термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону та акти виконаних робіт до наданого договору за останній квартал на дату подання пропозиції; - В разі виконання дезінсекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; Всі документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-11-2025, 11:57:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно Таблиці 2; Таблиця 2 № Прізвище, ім`я та по батькові Посада Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом) Освіта (вища, середня тощо) Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду) Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена наступними документами: 1. Сканкопія (копії) медичної книжки (книжок) (за формою 1-ОМК) осіб, які будуть залучені до організації харчування та які зазначені учасником у Таблиці 2, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстіції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника. 2. Працівники, що залучені до приготування їжі – розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник тощо), які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, здійснюється окремо по кожному місцю надання послуг (додаток 1 до тендерної документації) відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 N 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за N 1308/18603 3. Працівники, що здійснюють доставку готової продукції до місця видачі, в кількості осіб відповідно до наявних транспортних засобів. 4. документ (оригінал або сканкопія), що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни /проходження гігінієчного навчання (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2) у 2024 або 2025 році. 5) сканкопія першої сторінки та останньої сторінки (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок; або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); або трудовий договір з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ