Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 225 363,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 126,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Копченко |
| Телефон: | +380669250167 |
| E-mail: | mppd@dduvs.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
4 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно чинного законодавства та умов тендерної документації : «1.10. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.» У зв’язку із тим, що є необхідність додаткової перевірки інформації, що міститься у тендерній пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 08.08.2025 р.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «7.Учасник повинен гарантувати, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває у розшуку, під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження. (про що надати гарантійний лист)» (п. 7 Додатку №4 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасник надав підтвердження зазначеної інформації за п. 7 у складі загальної довідки (файл «Додаток 4_ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЮ 24.07.pdf»). При цьому зазначено, що «…(про що надаємо гарантійний лист)…». Однак зазначений гарантійний лист відсутній Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати зазначений гарантійний лист за п.7. Додатку №4 тендерної документації 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «8. Строк постачання Товару – протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання заявки (усної або письмової) від Замовника, здійснюється у робочі дні з 9.00 до 15.00 години, крім суботи та неділі. Увага! Учасник, у разі перемоги повинен прийняти до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нього будуть застосовані оперативно-господарські санкції, згідно п. 12 Договору (п.12 проєкту Договору, наведеного у Додатку №7) (Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками, місця поставки та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.)» (п. 8 Додатку №4 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасник надав відповідний гарантійний лист та підтвердження та погодження зазначеної інформації за п. 8 у складі загальної довідки (файл «Додаток 4_ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЮ 24.07.pdf»). При цьому зазначено, що «….ТОВ «АМФ Україна» в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками, місця поставки та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.) …». Однак зазначений гарантійний лист містить не повну інформацію, яку Учасник підтвердив у файлі «Додаток 4_ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННЮ 24.07.pdf» Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати окремий гарантійний лист в довільній формі з інформацією, наданою в повному обсязі, як це вимагалося умовами п.8 тендерної документації. 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «11. У разі якщо Учасник пропонує матеріал оббивки шкірозамінника Nappa сірого кольору він повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист в довільній формі про те, що відтінок кольору та фактура поверхні буде узгоджено з Замовником перед постачанням крісел.» (п. 11 Додатку №4 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасник надав підтвердження, що пропонує до закупівлі матеріал оббивки крісла - шкірозамінник Nappa сірого кольору. Однак зазначений гарантійний лист за п.11 відсутній. Однак з урахуванням того, що Учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції гарантійним листом (файл «Гарантійний лист по технічному завданню ТОВ АМФ Україна 24.07.pdf») зазначена невідповідність підлягає усуненню. Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати зазначений гарантійний лист за п.11. Додатку №4 тендерної документації. 4. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «У разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.» (Згідно Додатку №9 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника відсутня інформація за зазначеним пунктом. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати інформацію за зазначеним пунктом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.