Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 232 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 160 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області |
| ЄДРПОУ: | 02005711 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.medregion-zas.cv.ua |
| Контактна особа: | Надія Штифюк |
| Телефон: | +380638266535 |
| E-mail: | nabondar0901@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 59440, Україна, Чернівецька область,с. Юрківці, вул. Центральна,36 |
4 |
За рішенням уповноваженої особи від 25.03.2025 №203 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Лабораторні реактиви для ручного методу аналізу ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 CPV 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-25-014706-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1) Приватне підприємство "Система Оптимум" на суму 231 130,14 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та документах, подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне підприємство "Система Оптимум" виявлено невідповідность в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією неправильно зазначено найменування у Довідці для підтвердження відсутності підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Виявлені невідповідності: У довідці у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору згідно пункту 47 Особливостей неправильно зазначено найменування Замовника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ II Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації: Для підтвердження відсутності підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправлена довідка у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/ або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору для підтвердження відсутності підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій 10.04.2025 року 00:00. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 04 квітня 2025 року. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.