Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
мова тендерної пропозиції - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 446 561 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 232,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Оброшинська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04369587 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бучковська Наталя Степанівна |
| Телефон: | +380678117151 |
| E-mail: | radaobrosh@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81115, Україна, Львівська область,Оброшине, вул.Шевченка,5 |
9 |
ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) уповноваженої особи ОБРОШИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) » «07» травня 2025 р. №2 с. Оброшино 1. Присутні: Уповноважена особа з питань публічних закупівель, начальник відділу «ЦНАП», Бучковська Наталя Степанівна 2. Порядок денний: 2.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) ». 3. В електронній системі закупівель 30.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ". Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів, необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" до 20 робочих днів, 4.Вирішила: 4.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" до 20 робочих днів. 4.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" до 20 робочих днів. 5. Уповноважена особа з питань публічних закупівель, начальник відділу «ЦНАП», Бучковська Наталя Степанівна __________________ підпис
Учаснику відкритих торгів ТОВ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) » Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 2.1, 2.2. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги про надання : "2.1. Довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення та 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій". Учасником тільки частково виконано дану вимогу. А саме: у довідці вказано про наявність 2 машиністів автомобільного крана, проте наказ подано тільки на одного; у довідці вказано про наявність 8-ми слюсарів-монтажників технологічного устаткування проте накази подано тільки на 3-х; у довідці вказано про наявність електрозварника ручного зварювання 3 та 5 розрядів, газорізальник, токар, електрозварник, різальник-ламінувальник, 4 слюсарі-монтажники, проте накази на вказаних праівників відсутні Також у п. 2.3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги про надання : "2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису". Учасником надано штатний розпис, проте у ньому відсутня кількість штатної одиниці водія автотранспортних засобів. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій на усіх праівників, передбачених у поданій довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення . 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: " 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)." Учасником подана довідка про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, тільки орендовані. Проте, при перевірі кошторисних розрахунків виявлено, що розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів розраховано як такі, що наявні (власні) в підрядній організації. Зокрема розрахунок вартості здійснено вихадячи з нормативного часу роботи ВЛАСНИХ машин та механізмів. Враховуючи той факт, що згідно вимог тендерної документації, документи по п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 мають відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а також вимогу про розрахунки договірної ціни у відповідності до вимог "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, учасником подано розрахунки як на ВЛАСНІ а НЕ ОРЕНДОВАНІ, шо суперечить Настанові в частині визначення вартостіексплуатації машин і механізмів. Тобто учасником не підтверджено наявності саме власних механізмів, згідно поданих розрахунків 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - підтвердити наявність ВЛАСНИХ механізмів, транспортних засобів тощо, згідно переліку техніки поданої Підсумкової відомості ресурсів, а саме: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник)." 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.6. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "- Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), який виданий на ім'я учасника закупівлі відповідним акредитованим та сертифікованим центром, щодо діяльності у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, та є чинним на момент подання пропозиції.". Всупереч зазначені вимозі учасником не надано вказаного сертифікати. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), який виданий на ім'я учасника закупівлі відповідним акредитованим та сертифікованим центром, щодо діяльності у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, та є чинним на момент подання пропозиції. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.6. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "7.1. Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення. Дана інформація може подаватися АБО У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЛІЦЕНЗІЇ З ДОДАТКАМИ, АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ. Всупереч зазначені вимозі учасником не надано а ні ліцензії, а ні посилання на офіійний інтернет-ресурс, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення. Дана інформація може подаватися АБО У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЛІЦЕНЗІЇ З ДОДАТКАМИ, АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.