Замовник залишає за собою право у будь-який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів , щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Транспортування: Транспортують усіма видами транспорту в критих транспортних засобах згідно з правилами перевезення вантажів, що швидко псуються, чинними на даному виді транспорту. Доставка товару Замовнику має здійснюватися з дотриманням вимог холодного ланцюга, тобто товар повинен постійно знаходитись у тому температурному середовищі, які вимагають супроводжуючі його документи Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення м’яса мають відповідати вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Поставка здійснюється Постачальником партіями по заявкам Замовника. Вартість пакування, маркування, транспортування та розвантаження Товару включається в цінову пропозицію За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання. На транспортний засіб має бути довідка про проходження санітарної обробки автомобіля. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним. одягом (халатом, фартухом, рукавицями, маскою). При постачанні товару Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм і мати спеціальну тару для кожного навчального закладу окремо. Тара в якій перевозиться продукція має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. Поставка: Поставка здійснюється Постачальником окремими партіями згідно заявки. Заявки надаються 1 раз на тиждень що четверга до 10.00 години. Доставка товару здійснюється за графіком: м'ясо яловичини блочне заморожене сорт вищий – кожного понеділка з 08.00 до 11.00 години, згідно замовлення на кожний дошкільний навчальний заклад окремо, м'ясо свинини нежирне блочне заморожене кожного понеділка з 08.00 до 11.00 години, згідно замовлення на кожний заклад освіти окремо. Графік поставки продукції не змінюється. Замовник залишає за собою право змінювати обсяги закупки. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 годині до дня поставки товару; Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний забрати такий товар негайно та впродовж 24 годин замінити його на якісний. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. На недоброякісний товар складається акт і він повертаються постачальнику. Постачальник несе відповідальність за якість товару протягом усього терміну придатності. Товар повинен постачатись в упаковці, яка захищає його від пошкодження під час доставки,забезпечує збереження смакових та якісних характеристик товару, відповідає характеру товару, має відповідне маркування, зазначене на етикетці. Кожна транспортна партія повинна супроводжуватися такими документами, як посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказані: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України окремо на кожен заклад в 2-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія). Документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинні містити чітку інформацію про товар та засвідченні мокрою печаткою постачальника (за наявності). Також, кожна партія товару має супроводжуватися видатковою накладною окремо на кожен заклад в 4-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 2 примірника – бухгалтерія, 1 примірник - постачальнику) При прийомі продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні. Доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення закладів освіти. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. Копії документів мають бути читабельними, засвідченні печаткою Учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи, мати штамп «Згідно з оригіналом»; Замовник має право відмовитись від прийняття товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. При постачанні товару Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм і мати спеціальну тару для кожного дошкільного закладу окремо. Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 441 336 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 25945998 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ladosvita.vn.ua/ |
Контактна особа: | Тетяна Захарчевна |
Телефон: | +380434364017 |
E-mail: | zaharcevna1978@ukr.net |
Місцезнаходження: | 24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4 |
0 |