Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
Код ДК 021:2015: 44191300-8 Деревностружкові плити (ДСП ламіноване 2418мм.*500мм., ДСП ламіноване 1780мм.*500мм., ДСП ламіноване 425мм.*500мм., ДСП ламіноване 425мм.*450мм., ДСП ламіноване 504мм.*442мм., ДСП ламіноване 1940мм.*442мм., ДСП ламіноване 2216мм.*500мм., ДСП ламіноване 424мм.*500мм., ДСП ламіноване 424мм.*450мм., ДСП ламіноване 504мм.*440мм., ДСП ламіноване 1940мм.*440мм., ДСП ламіноване 760мм.*470мм., ДСП ламіноване 1900мм.*470мм., ДСП ламіноване 727мм.*470мм., ДСП ламіноване 727мм.*300мм., ДСП ламіноване 727мм.*460мм., ДСП ламіноване 1929мм.*377мм., ДСП ламіноване 1960мм.*70мм., ДСП ламіноване 900мм.*70мм., ДСП ламіноване 1300мм.*500мм., ДСП ламіноване 730мм.*440мм., ДСП ламіноване 1208мм.*400мм., ДСП ламіноване 4100мм.*600мм.*38мм. 44191400-9 Деревноволоконні плити (ДВП ламіноване 2446мм.*888мм., ДВП ламіноване 2446мм.*1326мм., ДВП ламіноване 2446мм.*886мм., ДВП ламіноване 1929мм.*757мм.) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 75 807,49 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 379,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 34869316 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шкрьоба Олена Сергіївна |
| Телефон: | +380612849390 |
| E-mail: | os.shkroba@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
2 |
У зв’язку із тим, що 26.03.2025 року електронною поштою Замовнику було надіслано інформацію про те, що Учасником у тендерній пропозиції надана недостовірна інформація стосовно виробника ДВП. Згідно п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Щоб перевірити достовірність інформації, Замовником через СЕД АСКОД було направлено запит від 26.03.2025 р №53 38-542/53 38-19 до ТОВ «Свиспан Лімітед», (додається) вказаного Учасником в Таблиці 1, як виробника ДВП, про надання інформації щодо виробництва ТОВ «Свиспан Лімітед» деревноволоконних плит (ДВП). На запит Замовника відповіді від ТОВ «Свиспан Лімітед» на даний момент ще не надходило. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21.04.2025 р.
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база" встановлене наступне: Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначена інформація про необхідний перелік документів та інформації які повинен надати учасник. п. 3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. пп. 3.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 1. В процесі розгляду тендерної пропозиції було встановлено що Учасник надав Таблицю 1 «Технічна специфікація». При заповненні інформації «Найменування товару та технічні характеристики товару запропонованого учасником» (в Таблиці 1) не зазначив найменування товару, при чому технічні та якісні характеристики відповідають технічній специфікацій Замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - надати «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 1 з уточненням найменування товару відповідно вимог Замовника. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.