Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 344 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 440 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | anna.potichnaya@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54038, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Біла, 2 |
1 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно вимог зазначених у Додатку №1 «Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи та інформацію наведені в цьому додатку, а саме: 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії Учасників - Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за наведеною формою. Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду щодо поставки аналогічного предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання оригіналу (оригіналів) чи копії (копій), зазначеного (зазначених) договору (договорів), специфікації (специфікацій) до ного(них) та відгуку (відгуків) та/або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою) У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" надав довідку щодо підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 2-07 від 29.07.2025, яка не відповідає наведеній формі. Згідно вимог зазначених у Додатку №1 «Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи та інформацію наведені в цьому додатку, а саме: 22) скан-копію листа від заводу-виробника шасі або офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні (у випадку надання скан-копії листа від офіційного дистриб’ютора заводу виробника шасі в Україні, додатково надати скан-копію листа з підтвердженням поставки від заводу-виробника в адресу офіційного дистриб’ютора), у разі якщо таке шасі не виробляється в Україні, з зазначенням ідентифікаційного номера закупівлі, завірені печаткою учасника. У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" надав лист від офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні та скан-копію листа з підтвердженням поставки від заводу-виробника в адресу офіційного дистриб’ютора, які не завірено печаткою учасника. Учасник має виправити вищезазначені документи та усунути перелічені невідповідності, а саме надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), яка відповідатиме наведеній формі. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.