Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 227 290,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 545,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута" |
| ЄДРПОУ: | 37269260 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua |
| Контактна особа: | Ольга Стипанець |
| Телефон: | +380675808726 |
| E-mail: | olha.stypanets@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,Обухівський р-н., смт. Козин, вул. Солов'яненка 475 |
1 |
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник завантажив довідку під назвою «Довідка про працівників.pdf» про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, в якій не зазначив інформацію щодо перебування кожного окремого працівника в штаті та/або інших трудових відносин. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2.1. розділу І Додатка № 1 до тендерної документації 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням переліку фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, з зазначенням інформації щодо перебування кожного окремого працівника в штаті та/або інших трудових відносин (разом із реквізитами договорів ЦПХ). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник завантажив довідку під назвою «Довідка про аналогічний досвід.pdf» про виконання аналогічних договорів, в якій не зазначив інформацію щодо статусу виконання договору, наявності претензійної роботи, ролі учасника тощо 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 3.1. розділу І Додатка № 1 до тендерної документації 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника учасника про виконання аналогічних договорів (мінімум одного) на постачання товару по коду ДК 15230000-9 - Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба. Вимоги до інформації, що має бути надана учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.