Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 180 192 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
| ЄДРПОУ: | 23824057 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Суровицька Інна Вікторівна |
| Телефон: | 0542682006 |
| E-mail: | sumy_ekstrena@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,місто Суми, пров.Громадянський, будинок 4 А |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Після розкриття тендерних пропозицій встановлено, що тендерною документацією встановлена вимога щодо надання учасниками закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору копії/ю акта(-тів) наданих/виконаних послуг, у той час як предметом закупівлі є товар, та підтвердженням виконанням договору в такому випадку можливо лише копією(-ями) видаткової (-их) накладної (-их). Законодавством не передбачено можливості внесення змін до тендерної документації після розкриття тендерних пропозицій, що унеможливлює подальше проведення Процедури закупівлі без здійснення порушення в частині розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, з метою недопущення порушення під час розгляду тендерних пропозицій, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник вважає за необхідне прийняти рішення про відміну Процедури закупівлі через некоректні вимоги тендерної документації за Процедурою закупівлі та неможливість внесення змін до неї.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-07-2025, 14:35 по 02-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.