Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 194 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 940,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3028 |
ЄДРПОУ: | 08803655 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Контактна особа Контактна особа |
Телефон: | +380999999999 |
E-mail: | m.kozhukhivskyi@ngu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна, Вінницька область,Калинівка, |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (капуста свіжа, морква молода, буряк молодий, цибуля ріпчаста), виявлено невідповідність вимогам оголошення спрощеної закупівлі, а саме: відповідно до розділу 14 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником вимагалось: «- витяг (результати огляду) з єдиної системи охорони здоров’я». Керуючись п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Враховуючи те, що вищезазначену вимогу Учасником ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» не виконано, прошу додатково надати скановані копії документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-24-003387-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.