Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 562 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 815 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потічна Ганна Ярославівна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | zakupki.m.ehub@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Інформаційна та рекламна продукція, придбання якої здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади зокрема м. Маріуполя за кодом ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна, № UA-2024-12-02-017789-a , ФОП Галенко Валерій Володимирович, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно п.16 Додатку 1.1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника: Учасник закупівлі повинен надати: У разі не використання печатки, учасник надає відповідну довідку у вільної формі. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.