Закупівлю оголошено - 16-09-2024, 10:21. Дата останніх змін - 16-09-2024, 10:21

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Державна закупівля - UA-2024-09-16-002288-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради від 9/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-16-002288-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-16-000953-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-09-2024, 10:21
по 20-09-2024, 08:00

Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю до 31.12.2024р. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 20-ти календарних днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. За ціноутворення відповідальність несе Постачальник Постачальник забезпечує належне санітарно-гігієнічне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками, залученими безпосередньо до виконання поставок, правил особистої гігієни. Кожну партію супроводжує накладна та документ, що підтверджує її безпечність та якість. Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб запобігати псуванню та знищенню в період доставки його Замовнику. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 85% до загального терміну придатності. У разі поставки неякісного Товару Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісних Товарів протягом 3 (трьох) днів з дня подання Замовником претензії. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Замовника протягом двох календарних днів з моменту надання заявки,протягом 2024 року за адресою: 40022, м. Суми, вул. Троїцька, 57. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Замовником. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
152000
152 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
ЄДРПОУ:02000334 Досьє YouControl
Контактна особа:Ярослава Бандура
Телефон:+380542659004
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
40022, Україна, Сумська область,місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

8000
кілограм
40022 , Україна , Сумська область , Суми , вул. Троїцька, 57 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 178504-03210000-619620-40996564
Ідентифікатор реєстру: 04c25e5604a84aa6bcba688eb48792ba
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
a4f54a9e2f5946f1b18a6c6ddf4c0d51Класперший
a2009d2b6a0948d88dbe3dabb4d462c7Термін збиранняпізня
db0f0658ae8049a8993ce51abde415f8Відповідність ДСТУ 9221Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 10:21:47
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 10:21:08
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
20
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ