Закупівлю оголошено - 18-12-2024, 16:20. Дата останніх змін - 18-12-2024, 16:20

Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г

Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г... Державна закупівля - UA-2024-12-18-019187-a Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-18-019187-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-18-025044-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 16:20
по 21-12-2024, 00:00

Замовник залишає за собою право у будь-який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів , щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Замовник подає заявку постачальнику у телефонному режимі або електронному вигляді 3 раз на тиждень: понеділок, середу, четвер до 10 години. Доставка товару здійснюється постачальником понеділок, вівторок та четвер з 08.00 до 11.00 години (крім вихідних та святкових днів). Графік поставки не змінюється. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 годині до дня поставки товару; Вимоги до постачання: - видаткова накладна на товар надається окремо на кожен заклад в 4-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 2 примірника – бухгалтерія, 1 примірник - постачальнику); - транспортування продукції повинно здійснюється спеціальним автотранспортом фургоном-рефрижератором з додержанням температурного режиму, відповідно до вимого Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом встановлених для перевезення відповідного продукту харчування. На транспортний засіб має бути довідка про проходження санітарної обробки автомобіля ; - водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи та мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, фартухом, рукавицями, маскою); - кожна партія продуктів харчування повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам та вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639 – VIII(зі змінами та доповненнями від 23.11.2023р), окремо на кожен заклад в 2-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія); - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством:посвідчення або декларація про якість; - товар повинен постачатись в транспортній тарі, для кожного закладу окремо, яка захищає його від пошкодження під час доставки, забезпечує збереження смакових та якісних характеристик товару, відповідає характеру товару, має відповідне маркування, зазначене на етикетці; - при прийомі продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; - документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинні містити чітку інформацію про товар та засвідченні мокрою печаткою виробника (за наявності); - копії документів мають бути читабельними, засвідченні печаткою Учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи, мати штамп «Згідно з оригіналом». Замовник має право відмовитись від прийняття товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Замовник має право відмовитись від прийняття товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. При постачанні товару Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм і мати спеціальну тару для кожного дошкільного закладу окремо. Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
721600
721 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:25945998 Досьє YouControl
Сайт:https://ladosvita.vn.ua/
Контактна особа:Тетяна Захарчевна
Телефон:+380434364017
E-mail:zaharcevna1978@ukr.net
Місцезнаходження:
24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г

13 120
кілограм
Україна , Вінницька область ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна18-12-2024, 16:19
ВидпастеризованеАктивна18-12-2024, 16:19
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна18-12-2024, 16:19
Масова частка жирувід 3.2 до 3.2відсотокАктивна18-12-2024, 16:19
Маса неттовід 900 до 900грамАктивна18-12-2024, 16:19
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 16:20:31
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 16:19:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ