| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 498,84 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 464,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
2 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «фарба в аерозолі» код за ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-003247-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "Епіцентр К", а саме: - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8), заповнений частково, відсутня/надана частково інформація в п.3.2. - Відповідно до пункту 5 «Інші документи, що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, учасник зобов'язаний надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), який повинен містити реквізити для перевірки (QR-код та/або номер, електронний підпис/печатку) та бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. Дата розкриття пропозицій: 15.04.2025 Дата Витягу (УЖВЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ) , наданого учасником: 14.03.2025 Таким чином, з дати видачі документа до дати розкриття пропозицій минуло 32 календарних дні, що перевищує встановлений у тендерній документації строк у один місяць. Для усунення виявленого порушення, необхідно надати Витяг, виданого не раніше 15.03.2025 року. Для усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити документи відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «Фарба в аерозолі » код за ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-003247-a ) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", а саме: 1. Документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: • Скан-копії договору/договорів (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями) та скан-копії позитивних відгуку/відгуків від замовників за виконані договір/договори. • Відгук повинен містити інформацію про назву предмета закупівлі (договору) (що відповідає коду ДК 021:2015 44810000-1 Фарби ) , номер та дату договору, а також підтвердження виконання договору. (детальніше в додатку 2 до документації). 2. Гарантійний лист Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» 3. Довідка про відсутність відмов від підписання договорів: • Довідка довільної форми про те, що учасник протягом останнього року не відмовлявся від підписання договору більше двох разів із Замовником, який проводить закупівлю. 4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 5. Довідка про відсутність пов'язаності з державами-агресорами: • Довідка про відсутність зв'язків з Російською Федерацією, Республікою Білорусь та Ісламською Республікою Іран. • У разі наявності зв'язків з указаними державами — пояснення про припинення зв'язків та документи, що підтверджують зміни у складі власників/акціонерів. 6. Копія структури власності: • Копія структури власності учасника, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства України. 7. Витяг з Єдиного державного реєстру: • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який не повинен бути старшим за три місяці на момент розкриття пропозицій. 8. Гарантійний лист щодо можливості поставки предмета закупівлі: • Гарантійний лист, яким підтверджується здатність учасника поставити предмет закупівлі відповідно до вимог цієї документації (включаючи умови проекту договору, зазначеного в додатку №5). 9. Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам: • Гарантійний лист в довільній формі, який підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно з додатком 3 цієї документації. 10. Документальне підтвердження відповідності вимогам щодо якості товару: Документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником, а саме: сканована копія декларації про відповідність та/або сертифікату відповідності та/або сертифікату якості (паспорту якості, свідоцтва) на товар, в якому міститься інформація про технічні та якісні характеристики товару. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Важливі зауваження: • У разі ненадання документів у встановлений термін, ваша пропозиція буде відхилена відповідно до умов тендерної документації. • Документи повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та скріплені печаткою (за наявності) Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.