Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 158 625 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 586,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Заклад "Музична школа імені Б.М.Лятошинського" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 13552416 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Шеремет |
| Телефон: | +380412473706 |
| E-mail: | music1zt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, ВУЛ.МИХАЙЛІВСЬКА, 5 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "САВ-ТРАНС": 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ТОВ "САВ-ТРАНС" надав у складі тендерної пропозиції Довідку Вих №72/05-25 від 07.05.2025 року про наявність водіїв (файл Довідка №74.pdf) , однак дана довідка не містить інформації про наявність не менше 2х водіїв які мають посвідчення водія відповідної категорії, що не задовольняє вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. - Учасник ТОВ "САВ-ТРАНС" надав у складі тендерної пропозиції Довідку Вих №76/05-25 від 07.05.2025 року про незалучення субпідрядника (файл Довідка №76.pdf), однак у вказаній довідці вказаний ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-009783-a, що не відповідає ідентифікатору закупівлі Транспортні послуги з перевезення учнів для участі у 24-му Міжнародному фестивалі хорової музики (код ДК 021:2015 – 60140000-1 – Нерегулярні пасажирські перевезення) - UA-2025-04-30-004060-a, чим не дотримано вимоги пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 5.2., пункт 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (Обов’язкова наявність не менше 2х водіїв які мають посвідчення водія відповідної категорії.) - Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Така довідка у довільній формі, повинна містити інформацію про: • повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг як субпідрядника; • вид послуг, які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець; • розмір відсотку послуг з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками). Додатково подається лист від субпідрядника/співвиконавця, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника/співвиконанвця та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець в рамках надання послуг згідно предмету закупівлі. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.