Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 283 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
| ЄДРПОУ: | 38145652 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://mc.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Колесніченко |
| Телефон: | +380672382073 |
| E-mail: | m.kolesnichenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03164, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Олега Мудрака, буд. 13 |
10 |
Щодо невідповідності поданих документів вимогам тендерної документації На підставі аналізу поданих документів Учасника встановлено наступні невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію Декларації відповідності технічному регламенту медичних виробів. Учасник надав Декларацію про відповідність №REG-DOC-UA-103 (Declaration of conformity) у складі тендерної пропозиції під назвою «10. Декларація steri strip.pdf», однак у Сертифіката відповідності № PR.931-20, який прописаний у декларації термін дії закінчився. Таким чином, подана декларація не може вважатися дійсною та не підтверджує відповідність запропонованого товару встановленим вимогам. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію Сертифікату відповідності технічному регламенту медичних виробів. Учасник надав СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ Certificate of Conformity №UA.101.MD.3.0527-22.00, дата реєстрації 28.11.2022 р. у складі тендерної пропозиції під назвою «36-38 Сертифікати відповідності маски i-gel.pdf», однак його термін дії закінчився. Таким чином, поданий сертифікат не може вважатися дійсним та не підтверджує відповідність запропонованого товару встановленим вимогам. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник надав гарантійні листи, а саме: від ТОВ НВО «КАММЕД», вих. №213 під назвою «ГЛ Каммед.pdf», від ТОВ «Теспро», вих. №141 під назвою «ГЛ Теспро.pdf», від ФОП Сивоконь Л.О. вих. №31/03/25 під назвою «ГЛ ФОП Сивоконь Л.О.pdf», проте в наданих документах відсутня назва предмета закупівлі. З огляду на викладене, вважаємо за необхідне усунути зазначені невідповідності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копію Декларації відповідності технічному регламенту медичних виробів, термін дії якої не закінчився; Сертифікат відповідності технічному регламенту медичних виробів, термін дії якого не закінчився; Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.