| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02006343 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гордієнко Наталія Михайлівна |
| Телефон: | 380635383648 |
| E-mail: | gornata50@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15600, Україна, Чернігівська область,Мена, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 61 |
7 |
Постачальник повинен поставити Покупцю товар, з запасом терміну придатності на момент поставки не менше як 80% від встановлених термінів зберігання. Поставка Товару за цим Договором здійснюється за рахунок Постачальника , відповідно до замовлень Покупця, отриманих за допомогою факсимільного, телефонного або електронного зв’язку, протягом десяти днів з дня заявки Замовником. На кожну партію товару Постачальником складається видаткова та податкова накладні та Інші документи (реєстраційні свідоцтва, інструкції по застосуванню, сертифікати якості чи відповідності). Поставка товару до 31 грудня 2025 року за попередньою заявкою замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.