Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 546 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 460 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей № 33 міста Житомира |
| ЄДРПОУ: | 22059212 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іваненко Ірина Олександрівна |
| Телефон: | +380938902837 |
| E-mail: | ivanenkoira41@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Велика Бердичівська 52 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП КРАСАВЧИКОВА ІРИНА ПИЛИПІВНА: 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасник ФОП КРАСАВЧИКОВА ІРИНА ПИЛИПІВНА надала у складі тендерної пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних №64 від 20.05.2025 р. (файл від 20 травня 2025 16:20 «Додаток №3.pdf»), в якому не зазначено Громадянство особи що підписала тендерну пропозицію. Враховуючи це, наданий Учасником документ не задовольняє вимоги пункту 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та не відповідає формі Листа-згоди на обробку персональних даних визначеній в додатку 3 тендерної документації до закупівлі. - Учасник ФОП КРАСАВЧИКОВА ІРИНА ПИЛИПІВНА не надала у складі тендерної пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника. Така довідка у довільній формі, повинна містити інформацію про: • повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника; • вид послуг, які буде виконувати субпідрядник; • розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками). Додатково подається лист від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник в рамках надання послуг згідно предмету закупівлі. Або у разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників). Враховуючи це, Учасником не дотримано вимог пункту 7. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Додаток 3 до Тендерної документації, пункт 7. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - лист - згоду на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію (вказати Громадянство особи що підписала тендерну пропозицію). - Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника. Така довідка у довільній формі, повинна містити інформацію про: • повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника; • вид послуг, які буде виконувати субпідрядник; • розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками). Додатково подається лист від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник в рамках надання послуг згідно предмету закупівлі. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.