Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 142 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 420,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 21710384 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Баран |
| Телефон: | +380673437626 |
| E-mail: | prozorro@vdng.ua |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, м. Київ,м. Київ, проспект Академіка Глушкова, буд. 1 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. І. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Лист-згода на обробку персональних даних, яка не відповідає Додатку 5 до тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано «Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей» ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пункт 7.2 додатку 6 до ТД. 2. пункт 4.1 додатку 6 до ТД.. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації), заповнюється та надається представниками учасника, які будуть долучені до проведення цієї закупівлі (керівник та/або уповноважена особа учасника). 2. Надати Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей Враховуючи, що в електронній системі закупівель не реалізовано технічну можливість самостійно декларувати відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, інформація про відсутність цієї підстави, надається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 45 Особливостей, а саме: Інформація про відсутність підстави, визначеної в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, надається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у довільній формі або відповідно до наведеної нижче форми (лист-гарантія) Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей Ми, /найменування Учасника/ (далі – Учасник), цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхиленні нашої пропозиції, передбачених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей (у разі відсутності таких підстав), а саме: учасник процедури закупівлі не співпрацював з Замовником / виконав свої зобов’язання за (відповідне зазначити) раніше укладеним договором (договорами) про закупівлю з Замовником (підпункт 2 пункту 45 Особливостей)*. _____________________________________________ ______________________ [посада уповноваженої особи учасника, прізвище, ініціали,] [Підпис] «___» ____________ 20__ року * Відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.