Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 44 514,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 222,57 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета», з метою підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сканований оригінал Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншого документу, виданого акредитованим органом, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, що застосовані для виготовлення предмета, або на предмет в цілому. Встановлено, що Учасник надав скановану копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Згідно Оголошення про спрощену закупівлю «Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: - п.15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування товару). – п.15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару -засіб для миття посуду). Встановлено, що Учасник надав документ Цінова пропозиція в якому не вірно вказана Одиниця виміру. Встановлено, що Учасник не надав копію документів на підтвердження виконання договору аналогічного за предметом закупівлі. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.