Закупівлю оголошено - 25-03-2025, 15:45. Дата останніх змін - 21-04-2025, 14:54

Монтаж та встановлення воріт металевих на території військового містечка №1 згідно коду ДК 021:2015- 45420000-7 – «Столярні та теслярні роботи»

Монтаж та встановлення воріт металевих на території військового містечка №1 згідно коду ДК 021:2015- 45420000-7 – «Столярні та теслярні роботи»... Державна закупівля - UA-2025-03-25-011462-a Монтаж та встановлення воріт металевих на території військового містечка №1 згідно коду ДК 021:2015- 45420000-7 – «Столярні та теслярні роботи» від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 3/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-25-011462-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 15:45
по 29-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-03-2025, 00:00
по 03-04-2025, 15:31
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
279414.91
279 414,91 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 397,07 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:8 382 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:45120935 Досьє YouControl
Контактна особа:Віталій Андренко
Телефон:+380979500797
E-mail:v.andrenko@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Монтаж та встановлення воріт м ...
279 414,91 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Монтаж та встановлення воріт металевих на території військового містечка №1

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
45420000-7
Столярні та теслярні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Фізична особа підприємець Козлов Андрій Миколайович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-04-2025 по 11-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, вулиця Олеся Гончара,будинок 29в, 51200, Козлов Андрій
Остаточна пропозиція:
279 414,91 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-04-2025, 08:59

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-04-25, 10:12:02
24

Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, а саме відповідно до п. 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції. Відповідно до п. 2,10 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 2. Установчі документи: - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - для фізичної особи, фізичної особи-підприємця: скановану копію паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді). Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірені учасником: - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - для фізичної особи, фізичної особи-підприємця: скановану копію паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді). 10. Гарантійний лист від Учасника в довільній формі про те що: - Учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції гарантійний лист від Учасника в довільній формі про те що: - Учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-25, 10:12:02
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-25-011462-a-a1
Номер договору:
179-24/КЕС
Дата підписання договору:
21-04-2025, 10:05
Строк дії договору:
з 21-04-2025 по 30-06-2025
279 414,91 UAH
Ціна договору
279 414,91 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Фізична особа підприємець Козлов Андрій Миколайович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
279 414,91 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-04-2025, 19:56:21
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 15:45:14
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 15:46:19
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Монтаж та встановлення воріт металевих на території військового містечка №1 згідно коду ДК 021:2015- 45420000-7 – «Столярні та теслярні роботи»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-03-2025, 15:45:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ