| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 279 414,91 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 397,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 8 382 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3102 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 45120935 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Андренко |
| Телефон: | +380979500797 |
| E-mail: | v.andrenko@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, а саме відповідно до п. 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції. Відповідно до п. 2,10 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 2. Установчі документи: - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - для фізичної особи, фізичної особи-підприємця: скановану копію паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді). Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірені учасником: - свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - для фізичної особи, фізичної особи-підприємця: скановану копію паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді). 10. Гарантійний лист від Учасника в довільній формі про те що: - Учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції гарантійний лист від Учасника в довільній формі про те що: - Учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.