Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 178 695 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 893,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ "ПТУ № 2" ДМР |
| ЄДРПОУ: | 02541349 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Смірнов |
| Телефон: | +380975386645 |
| E-mail: | ptu-zavhoz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49083, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27 |
1 |
Враховуючи необхідність додаткового аналізу пропозиції та значним обсягом документів
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.08.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. учасником надана видаткова накладна на анемометр цифровий та мікрометр цифровий № 7 від 07.10.2024 р. на суму (цифрами) 2 736,00 грн (без ПДВ), а прописом вказана сума «Всього на суму: сорок одна тисяча сто чотирнадцять гривень 00 копійок»; 2.1. вимога пункту 1 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність виконання робіт з технічного нагляду по об’єкту, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням вимог діючих будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (лазерний далекомір, молоток Шмідта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, мікрометр цифровий, анемометр) з наданням сканованих копій паспортів на дане обладнання або видаткових накладних/накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів.» 3.1. підтвердити наявність анемометру та мікрометру цифрового та надати відповідний документ (- и) на зазначену вимогу замовника}. 1.2. учасником наданий лист-відгук № 15/1 до аналогічного договору № 2 від 05.08.2024, який не містить дату реєстрації документа вихідної пошти контрагента; 2.2. вимога п. 3 першої таблиці Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо здійснення технічного нагляду за виконанням поточного/капітального ремонту приміщень/будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт/надання послуг за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.»; 2.3. Надати лист-відгук до наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, що зареєстрований контрагентом та дійсно підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Уповноважена особа замовника Андрій СМІРНОВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.