| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 355 980,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 05425307 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Євсюкова |
| Телефон: | +380577255489 |
| E-mail: | pansionat7@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
4 |
Строк (термін) поставки (передачі) всього обсягу товару – з дати укладення договору протягом 15 календарних днів. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 12:00 години. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін. За взаємною згодою сторін строк (термін) поставки (передачі) всього обсягу товару може бути збільшений.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.