Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 11:44. Дата останніх змін - 19-05-2025, 16:48

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів... Державна закупівля - UA-2025-04-04-005050-a Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів від замовника Військова частина A3955 від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-04-005050-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-03-015459-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 11:44
по 10-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 00:00
по 15-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-04-2025, 11:50
по 15-04-2025, 12:19

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
478087.33
478 087,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 780,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина A3955
ЄДРПОУ:07954406 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Пінська
Телефон:+380960322910
E-mail:zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
67701, Україна, Одеська область,м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська, 52
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з поточного ремонту та ...
478 087,33 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-04-2025, 11:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобіля HYUNDAI ACCENT, шасі №NLHCM41AAAZ182574

1
послуга
67701 Україна Одеська область м. Білгород-Дністровський
по 12-06-2025
50112000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобіля MERCEDES-BENZ ML 270 CDI, шасі №WDC1631131X714149

1
послуга
67701 Україна Одеська область м. Білгород-Дністровський
по 12-06-2025
50112000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 09-05-2025 по 17-05-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський р-н, місто Білгород-Дністровський, вул.Сонячна, будинок 13, квартира 10, 67701, Каріне Савранська
          Остаточна пропозиція:
          289 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          477 087 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          13-05-2025, 12:58

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 12-05-25, 12:34:18
          24

          Повідомлення Учаснику ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-04-04-005050-a у складі пропозиції. Учасником ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА" з метою участі в закупівлі UA-2025-04-04-005050-a було надано пропозицію. Відповідно до вимоги п. 14.3. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника закупівлі, яка містить відомості про учасника закупівлі (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців): - реквізити учасника (адреса - юридична та/або фактична, телефон для контактів, e-mail); - код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) / РНОКПП (для фізичних осіб - підприємців); - керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, власне ім’я ПРІЗВИЩЕ, телефон для контактів) (для юридичних осіб); - реквізити банку (назва та номер банківського рахунку (IBAN), в якому обслуговується учасник).» При розгляді пропозиції Замовником було встановлено, що у складі пропозиції Учасника ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА" було надано інформаційну довідку б/н від 11.04.2025 із зазначенням загальних відомостей про підприємство. Однак, при детальному розгляді встановлено, що вказана довідка не містить реквізитів учасника в повному обсязі, а саме відсутній e-mail Учасника. Крім того відповідно до вимог п. 14.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники мали надати «Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб - підприємців)». При розгляді пропозиції Учасника встановлено, що в складі пропозиції відсутня довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідності не відноситься до технічних характеристик товару та не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступний документ: 1. Оновлену довідку про підприємство із вказанням e-mail Учасника; 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-05-25, 12:34:18
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-04-005050-a-b2
          Номер договору:
          41
          Дата підписання договору:
          19-05-2025, 14:00
          Строк дії договору:
          з 19-05-2025 по 25-12-2025
          289 000 UAH
          Ціна договору
          289 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 09-05-2025 по 17-05-2025
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, , вул.Оболонська, будинок 25, 04071, Андрій Гапонов
          Остаточна пропозиція:
          288 990 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          388 478,40 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Учасника
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 15-04-2025 по 23-04-2025
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, , вул.Оболонська, будинок 25, 04071, Андрій Гапонов
          Остаточна пропозиція:
          288 990 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          388 478,40 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          18-04-2025, 12:26

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 16-04-25, 16:27:45
          24

          Повідомлення Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-04-04-005050-a у складі пропозиції. Учасником ТОВ " АВТОШИНИ-ПРОЗОРО " з метою участі в закупівлі UA-2025-04-04-005050-a було надано пропозицію. Відповідно до вимоги п. 14.9. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА» При розгляді пропозиції Замовником було встановлено, що у складі пропозиції Учасника ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» було надано гарантійний лист щодо відсутності накладених санкцій №15 від 11.04.2025 року. Однак у вказаному листі вказано, що ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» не внесено в список осіб до яких застосовано заходи, передбачені Законом України «Про санкції», однак відсутня інформація, що кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА. Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідності не відноситься до технічних характеристик товару та не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступний документ: 1. В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-04-25, 16:27:45

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          288 990 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          388 478,40 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          не підписано або було внесено зміни
          Дата та час подання пропозиції:
          14-04-2025, 22:20:53
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          289 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          477 087 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          11-04-2025, 12:04:30
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ДП БАЗІС АВТО   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          345 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          456 993 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          без субпідрядника
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          11-04-2025, 13:03:24
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:47:12
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
                Інший
                публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 11:44:53
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ