| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 478 087,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 780,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина A3955 |
| ЄДРПОУ: | 07954406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Пінська |
| Телефон: | +380960322910 |
| E-mail: | zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 67701, Україна, Одеська область,м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська, 52 |
4 |
Повідомлення Учаснику ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-04-04-005050-a у складі пропозиції. Учасником ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА" з метою участі в закупівлі UA-2025-04-04-005050-a було надано пропозицію. Відповідно до вимоги п. 14.3. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника закупівлі, яка містить відомості про учасника закупівлі (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців): - реквізити учасника (адреса - юридична та/або фактична, телефон для контактів, e-mail); - код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) / РНОКПП (для фізичних осіб - підприємців); - керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, власне ім’я ПРІЗВИЩЕ, телефон для контактів) (для юридичних осіб); - реквізити банку (назва та номер банківського рахунку (IBAN), в якому обслуговується учасник).» При розгляді пропозиції Замовником було встановлено, що у складі пропозиції Учасника ФОП "САВРАНСЬКА КАРІНЕ НАЗАРІВНА" було надано інформаційну довідку б/н від 11.04.2025 із зазначенням загальних відомостей про підприємство. Однак, при детальному розгляді встановлено, що вказана довідка не містить реквізитів учасника в повному обсязі, а саме відсутній e-mail Учасника. Крім того відповідно до вимог п. 14.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники мали надати «Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб - підприємців)». При розгляді пропозиції Учасника встановлено, що в складі пропозиції відсутня довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідності не відноситься до технічних характеристик товару та не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступний документ: 1. Оновлену довідку про підприємство із вказанням e-mail Учасника; 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків
Повідомлення Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-04-04-005050-a у складі пропозиції. Учасником ТОВ " АВТОШИНИ-ПРОЗОРО " з метою участі в закупівлі UA-2025-04-04-005050-a було надано пропозицію. Відповідно до вимоги п. 14.9. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА» При розгляді пропозиції Замовником було встановлено, що у складі пропозиції Учасника ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» було надано гарантійний лист щодо відсутності накладених санкцій №15 від 11.04.2025 року. Однак у вказаному листі вказано, що ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» не внесено в список осіб до яких застосовано заходи, передбачені Законом України «Про санкції», однак відсутня інформація, що кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА. Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідності не відноситься до технічних характеристик товару та не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступний документ: 1. В довільній формі довідка, яка містить інформацію про те, що до учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не знаходяться під санкціями або їхні активи передані АРМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.