Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 913 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 565 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ |
| ЄДРПОУ: | 24507442 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://spacecenter.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Вечерук Ірина Андріївна |
| Телефон: | 0442816907 |
| E-mail: | zakupivli@spacecenter.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область,Київ, Князів Острозьких 8 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
17.06.2025 року було оголошено відкриті торги з особливостями, індикатор закупівлі в системі Прозорро - UA-2025-06-17-008929-a. 26.06.2025 року було проведено розкриття тендерних пропозицій де єдиним учасником є ТОВ «Візард Системні Технології». Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Візард Системні Технології» на відповідність тендерній документації 01.07.2025 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Дана закупівля здійснювалась за рахунок коштів спеціального фонду для забезпечення робочими місцями працівників НЦУВКЗ. Останнім часом фіксується велика кількість прольотів БПЛА та ракет російської федерації в напрямку м. Києва та активної роботи ППО ЗСУ по їх знищенню, в результаті чого спостерігається падіння уламків і частин зазначених об’єктів на територію ОПРЦ «Мрія» (заяви про нанесені збитки були зафіксовані працівниками поліції МВС) та регіонального центру розвитку та впровадження космічних технологій (с. Новосілки) (далі – РЦР та ВКТ), де проводяться ремонтні роботи в приміщеннях спального корпусу Літ - «А-2» інв. №10131014. На даний час є велика ймовірність влучання уламків і частин БПЛА та ракет в спальний корпус Літ - «А-2»., також відсутність на даний час обладнаного бомбосховища, що значно підвищує ризик для життя та здоров’я працівників, було прийнято рішення про не доцільність на даний момент проведення Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 24-07-2025, 11:06 по 04-08-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерна пропозиція Учасника має відповідати наступним вимогам: Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа:- КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі.» КЕП передбачає використання на захищеному носії для надійного зберігання кваліфікованого електронного підпису. Учасник на свою тендерну пропозицію наклав УЕП
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.