Закупівлю оголошено - 17-12-2025, 18:54. Дата останніх змін - 17-12-2025, 18:52

Охоронні послуги

Охоронні послуги... Державна закупівля - UA-2025-12-17-024521-a Охоронні послуги від замовника Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради від 12/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-17-024521-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-17-030183-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-12-2025, 18:54
по 22-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-12-2025, 18:54
по 25-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 25-12-2025, 15:24

Період оскарження умов закупівлі - по 22-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1142900
1 142 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 714,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146297 Досьє YouControl
Контактна особа:Шелудько Алла Андріївна
Телефон:380577258400
E-mail:sheludko.alla@gmail.com
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Тарасенка Георгія, будинок 94
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Охоронні послуги
1 142 900 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-12-2025, 15:24
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охорона приміщень (Послуги з фізичної охорони закладів освіти)

10 200
година
61000 Україна Харківська область Харків заклади освіти відповідно до дислокації (згідно з Додатком 1.1 та Додатком 1.2 до Договору)
з 01-01-2026 по 31-12-2026
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охорона приміщень бюджетних установ (спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування)

44
послуга
61000 Україна Харківська область Харків заклади освіти відповідно до дислокації (згідно з Додатком 1.1 та Додатком 1.2 до Договору)
з 01-01-2026 по 31-12-2026
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 18:52:18
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 18:52:18
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 18:52:18
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 18:52:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 18:52:18
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції
          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 18:52:27

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Охоронні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази щодо можливостей учасника виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку №2 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: - офісного приміщення; - пульту централізованого спостереження; - спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); - ліхтарів; - засобів зв’язку; - форменого одягу; - транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони; - службових собак; - вольєрів для утримання службових собак. 1.2. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає у складі пропозиції: 1.2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника/співвиконавця транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник/співвиконавець зазначений як власник. Транспорт реагування учасника/співвиконавця має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право, та бути у формі, відповідно до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137. У разі, якщо учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення чинного законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника та співвиконавця (в разі залучення) на фірмовому бланку (у разі наявності), оформлений належним чином, яким учасник та співвиконавець (в разі залучення) гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 7 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та встановлені на них спеціальні світлові сигнальні пристрої). 1.2.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (в разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.2.3.1. Відповідно до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015№ 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі. 1.2.4. На підтвердження наявності пульту централізованого спостереження учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна тощо). 1.2.5. Документи, що підтверджують право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження та матеріально-технічна база. 1.2.6. Витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) на підтвердження наявності офісного приміщення, що зазначене в довідці відповідно до п. 1.1 цього додатку до тендерної документації. 1.2.7. Надати інформацію про формений одяг охоронників (відповідно до сезону) із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, та співвиконавця (у разі залучення), згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Охоронні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність в штаті Учасника/співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи й відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність) учасника/співвиконавця\ Інформація вимагається стосовно персоналу охорони: - для послуг фізичної охорони - не менше 4 осіб за професією «Охоронник» (Код: 5169); - для послуг пультової охорони - не менше 16 осіб за професією «Охоронник» (Код: 5169) не менш 3-го кваліфікаційного розряду та не менше 4 осіб працівників, що залучені до роботи на пункті централізованого спостереження. 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником/співвиконавцем (в разі залучення) (трудові книжки або витяги із трудових книжок, трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога стосується переліку персоналу охорони не менше 16 осіб за професією «Охоронник» не менш 3-го кваліфікаційного розряду, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу (не менше 20 осіб), чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу(не менше 20 осіб). 2.1.6. Документ, що підтверджує відсутність в особи персоналу охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку (чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу(не менше 20 осіб). 2.2. У складі пропозиції Учасник має надати копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, який підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікат/посвідчення/свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: - eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/ eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв – нe нижчe 3-гo poзpяду; - нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Для підтвердження наявності працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, або трудові угоди співпраці Учасника та/або співвиконавця (в разі залучення) з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009, виданих навчальним центром; - копію протоколу (або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». У складі тендерної пропозиції допускається надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників технічного персоналу, які працюють на підприємстві учасника за сумісництвом, та такі документи отримані ними за основним місцем їх роботи.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Охоронні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-12-2025, 18:52:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору , 3.1. Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в якій міститься інформація за встановленою формою: (Аналогічним договором вважається договір надання охоронних послуг). 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п. 3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії аналогічного договору у повному обсязі. Аналогічний договір надається з додатками до договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Договір, у разі укладання його із замовником, який відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним у повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, відповідно до якого договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від замовника чи інші документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних/наданих робіт/послуг). Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ