Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399 кількість - 300 кг Вид: солодковершкове Вміст жиру: 72.5 Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4399 У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником при замовленні парті Товару. Поставка Товару здійснюється спеціалізованим транспортом постачальника; фасування - вагове, в гофроящику по 5,10,20 кг.; умови та термін зберігання: при температурі від 0°С до мінус 5°С включно – не більше 3 місяці; при температурі від мінус 6°С до мінус 11°С включно – не більше 9 місяців; при температурі від мінус 12°С до мінус 18°С включно – небільше 12 місяців. У разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення обставини щодо невідповідності товару встановленим якісним характеристикам. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випарку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. 1.5. Під час укладення договору Постачальник надає перелік документів згідно додатку 2 до Договору. Не надання зазначених документів згідно додатку 2 до Договору буде розцінено Замовником як відмова від підписання договору на умовах визначених запитом пропозицій постачальників. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту вказану на майданчику або в проєкті договору для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 115 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
ЄДРПОУ: | 05484126 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Миколюк |
Телефон: | +380973993469 |
E-mail: | tender1_vmkl1@ukr.net |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
0 |