Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 214 655 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 52 146,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Шептицької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02144482 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Борис Тетяна Ігорівна |
| Телефон: | +380977241631 |
| E-mail: | borystanya88@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80100, Україна, Львівська область,місто Шептицький, проспект Шевченка, 19 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 8.6 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію проекту договору разом з Додатками, а саме: - Розрахунок договірної ціни (Додаток 1) - Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) - План фінансування робіт (Додаток 3) - Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 4) Учасник надав в складі тендерної пропозиції скан-копію проекту договору разом з Додатками, однак в Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» початком виконання робіт зазначив березень. Враховуючи дату оголошення закупівлі, а саме 02.04.2025р., це є неможливим. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», враховуючи при цьому орієнтовні можливі строки укладення договору за результатами проведеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.