Закупівлю оголошено - 05-02-2025, 19:27. Дата останніх змін - 03-03-2025, 10:08

Крупа булгур

Крупа булгур... Державна закупівля - UA-2025-02-05-017334-a Крупа булгур від замовника Військова частина Т0920 від 2/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-05-017334-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-02-2025, 19:27
по 11-02-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 20:00
по 14-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-02-2025, 14:37
по 17-02-2025, 15:12

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
175960
175 960 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:879,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
175 960 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-02-2025, 14:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа булгур

4 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15610000-7
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ШЕЙДС ПРАЙМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-02-2025 по 25-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 19, 04119, Басараб Ніна
Остаточна пропозиція:
140 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
148 160 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 19:53

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-25, 19:36:44
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання крупа булгур).» Встановлено, що Учасник надав Довідку № 23 від 13.02.2025, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не надав копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента. «15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист від ТОВ «Крупяний двір» (файл «Гарантій лист виробника.pdf») у якому зазначив підставою представництва договір про надання послуг з переробки круп. Представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє і тому вказаний договір про надання послуг з переробки круп не може бути підставою представництва. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-25, 19:36:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-05-017334-a-c1
Номер договору:
83
Дата підписання договору:
01-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-03-2025 по 31-12-2025
140 640 UAH
Ціна договору
140 640 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ШЕЙДС ПРАЙМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
148 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 19:30:31
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
140 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
156 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 14:37:42
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "МАРЧЕНКО МАРИНА ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
143 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
156 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 20:02:06
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "РУДЕНКО МАРГАРИТА СТАНІСЛАВІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
144 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
159 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 16:36:50
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 19:27:46
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 19:27:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 19:27:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 19:27:35
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-02-2025, 19:27:35
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ