Закупівлю оголошено - 02-08-2024, 11:18. Дата останніх змін - 20-08-2024, 15:27

Закупівля сира (серпень 2024)

Закупівля сира (серпень 2024)... Державна закупівля - UA-2024-08-02-004069-a Закупівля сира (серпень 2024) від замовника Військова частина Т0930 від 8/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-02-004069-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-08-2024, 11:18
по 08-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-08-2024, 00:00
по 13-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-08-2024, 15:06
по 13-08-2024, 15:29

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
472500
472 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 362,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0930
ЄДРПОУ:26632233 Досьє YouControl
Контактна особа:Дмитро Шелагін
Телефон:+380987233044
E-mail:zakupkit0930@gmail.com
Місцезнаходження:
09321, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, -
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Закупівля сира (серпень 2024)
472 500,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-08-2024, 15:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 45%-50%, ДСТУ 4421:2005

1500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
15540000-5
Сирні продукти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31, 65014, Дмитро Анатолійович Мільніченко
Остаточна пропозиція:
463 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
463 500,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-08-2024, 12:31
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-02-004069-a-b1
Номер договору:
298
Дата підписання договору:
20-08-2024, 14:00
Строк дії договору:
з 20-08-2024 по 31-12-2024
463 500,00 UAH
Ціна договору
386 250,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Андріасян Михайло
Остаточна пропозиція:
374 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
374 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-08-24, 15:02:55
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 11 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 2. Відповідно до п. 12 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2023 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про можливість пакування та відсутністю фактів виявлених порушень; Наданий Учасником Акт № 154/21-24 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 08.03.2024, виданий ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровський області, не відповідає вимогам Оголошення, оскільки не містить інформації щодо можливості пакування. 3. Відповідно до п. 14 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність автотранспорту в кількості, необхідної для забезпечення своєчасного постачання товару (не менш ніж 2 одиниці автотранспорту). Автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 4. Відповідно до п. 15 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту також надається договір оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість постачання товару). Учасником не надано в складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару. 5. Відповідно до п. 16 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 6. Відповідно до п. 17 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 7. Відповідно до п. 5 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають оригінал або копію наказу (в редакції дійсній на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення всіх осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 8. Відповідно до п. 6 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають оригінали або копії документів (сертифікати та/або свідоцтва), які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку всіх осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також сертифікати та/або свідоцтва щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 9. Відповідно до п. 7 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед". На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження Учасником їх виконання, а також витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 10. Відповідно до п. 8 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – Учасник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження Учасником їх впровадження. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 11. Відповідно до п. 9 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі, що містить пояснення щодо виконання Учасником положень ч. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 12. Відповідно до п. 10 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі, яка містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками (із обов’язковим наданням документів щодо фіксації контрольних заходів у разі, якщо таке передбачено змістом впроваджених програм, методик або іншого). Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 13. Відповідно до п. 12 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме: • документ/и, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів; • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року; • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року; • документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 14. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 15. Відповідно до п. 14 Додатку № 2 до Оголошення учасники для підтвердження дотримання температурно-вологісних параметрів в складі пропозиції надають наступні документи, а саме: - сертифікат(-и) про калібрування вимірювальних приладів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції; - атестат про акредитацію органу із калібрування. Наданий Учасником на виконання даної вимоги Оголошення Атестат про акредитацію органу із калібрування – Калібрувальної лабораторії ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» від 14 серпня 2022 року № 40052 не відповідає вимогам Оголошення, оскільки наданий не у повному обсязі, зокрема відсутній додаток сфера акредитації на 19 аркушах, що є невід’ємною частиною зазначеного Атестату про акредитацію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Довідку в довільній формі про наявність складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції. 2. Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2023 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про такий вид об’єкту та/або вид господарської діяльності (із зазначенням коду згідно з КВЕД) як пакування та відсутністю фактів виявлених порушень 3. Довідку в довільній формі про наявність автотранспорту в кількості, необхідної для забезпечення своєчасного постачання товару (не менш ніж 2 одиниці автотранспорту). Автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів. 4. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару. 5. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, та будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 6. Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). 7. Оригінал або копію наказу (в редакції дійсній на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення всіх осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 8. Оригінали або копії документів (сертифікати та/або свідоцтва), які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку всіх осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також сертифікати та/або свідоцтва щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). 9. Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед". На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження Учасником їх виконання, а також витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). 10. Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – Учасник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження Учасником їх впровадження. 11. Довідку у довільній формі, що містить пояснення щодо виконання Учасником положень ч. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. 12. Довідку у довільній формі, яка містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками (із обов’язковим наданням документів щодо фіксації контрольних заходів у разі, якщо таке передбачено змістом впроваджених програм, методик або іншого). 13. Документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме: • документ/и, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів; • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року; • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року; • документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. 14. Довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. 15. Додаток Сфера акредитації на 19 аркушах до Атестату про акредитацію Калібрувальної лабораторії ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» від 14 серпня 2022 року № 40052, що є його невід’ємною частиною.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-08-24, 15:02:55

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
374 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
374 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
463 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
463 500,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-08-2024, 11:19:53
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-08-2024, 11:18:05
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ