Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 308 738,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 543,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40429588 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Валентина Магро |
| Телефон: | +380962971440 |
| E-mail: | v.magro@dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
0 |
Відповідно до п.1 р.3 Тендерної документації та п.12 Додатку № 5 до Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасником на виконання цієї вимоги тендерна пропозиції підписана УЕП замість КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підписати тендерну пропозицію КЕП відповідно до п.1 р.3 Тендерної документації та п.12 Додатку № 5 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.