Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 084 763,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 423,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог п.15.1 Оголошення, Учасник повинен додати Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення. Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію Вих. №23/24 від 25.06.2024, в якій не вказав вагу фасування, ціни та суму вказав з ПДВ, а не відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2. Згідно вимог п. 15.3. Оголошення Учасник повинен додати для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. В разі наявності в установчому документі певних обмежень на вчинення правочинів (за сумою, строком і т.і.), надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Згідно вимог п. 15.8. Учаснику закупівлі повинен надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі. Встановлено, що в наданих Учасником відомостях про учасника Вих. № 27/24 від 25.06.2024, в юридичній та поштовій адресі допущена помилка в назві міста. Згідно вимог п. 15.13. Оголошення на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання ікри з кабачків, кабачків консервованих, квасолі натуральної, квасолі у томатному соусі, буряка гарнірного, моркви гарнірної). Встановлено, що Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати скановану копію декларацію виробника. Встановлено, що надана Учасником Декларація виробника №327 від 25.06.2024 містить в собі помилку в графі термін придатності, рядок 8, квасоля натуральна (згідно наданої Учасником етикетки на товар термін зберігання квасолі натуральної становить 3 роки). Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.