Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 465 112,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 325,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Кашубіна Ольга Володимирівна |
| Телефон: | 380991121578 |
| E-mail: | kashubina-ov@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМБУДІНДУСТРІЯ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): в довідці, складеній учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в предметі договору наявне посилання на ремонт та технічне обслуговування воріт без зазначення їх типу. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до додатку 2 до ТД п.1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям в частині роз’яснень викладено наступне «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги з технічного обслуговування та/або ремонту ролетних воріт та/або секційних воріт та/або промислових воріт та/або вирівнювальної платформи (доклевелера) та/або герметизатора отворів (докшелтера) та/або перенавантажувального обладнання» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги з технічного обслуговування та/або ремонту ролетних воріт та/або секційних воріт та/або промислових воріт та/або вирівнювальної платформи (доклевелера) та/або герметизатора отворів (докшелтера) та/або перенавантажувального обладнання. В предметі договору повинно бути посилання на одну із складових роз’яснення щодо аналогічного за предметом закупівлі договором. 2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.