| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1785 |
| ЄДРПОУ: | 08022573 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Гріднєв |
| Телефон: | +380931228368 |
| E-mail: | gridnevm86@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
При розгляді пропозиції ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" виявлено наступне, а саме: Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ/ТДВ Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Проте Учасником ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" не надано рішення учасників про надання згоди на укладання договору вартість робіт, майна та послуг якого перевищую 50 % вартості чистих активів товариства . Відповідно до 14.8 Оголошення Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. У Замовника наявні підстави для розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" наступних документів (при цьому надання ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", зазначених документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо): - Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. ВИРІШИВ: 1. Розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати наступні документи: - Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
За результатами перевірки документів, наданих Учасником встановлено: ТОВ "ІВК Сервіс" у складі пропозиції не надано: Підпунктом 14.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Для юридичних осіб: - учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист від Виробника товару, яким підтверджується право представляти інтереси компанії та статус партнера, уповноваженого щодо участі у закупівлі та у разі перемоги, на поставку продукції. В листі повинно бути підтверджено про те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. На продукцію розповсюджуються гарантійні зобов’язання. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків офіційної продукції, сервісну підтримку здійснюють авторизовані сервісні центри в Україні. ТОВ "ІВК Сервіс" у складі пропозиції не надано вищевказані листи. Також не надано довідку про сервісні центри, які будуть здійснювати гарантійне обслуговування протягом строку. Пунктом 14.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (на підставі абзаців 6 -7 пункту 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, встановлено: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. У Замовника наявні підстави для розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання ТОВ "ІВК Сервіс" наступних документів (при цьому надання ТОВ "ІВК Сервіс", зазначених документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо): - лист від Виробника товару, яким підтверджується право представляти інтереси компанії та статус партнера, уповноваженого щодо участі у закупівлі та у разі перемоги, на поставку продукції. В листі повинно бути підтверджено про те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. На продукцію розповсюджуються гарантійні зобов’язання. - довідку в довільній формі про сервісні центри, які будуть здійснювати гарантійне обслуговування протягом строку. ВИРІШИВ: Розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати наступні документи: - лист від Виробника товару, яким підтверджується право представляти інтереси компанії та статус партнера, уповноваженого щодо участі у закупівлі та у разі перемоги, на поставку продукції. В листі повинно бути підтверджено про те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. На продукцію розповсюджуються гарантійні зобов’язання. - довідку в довільній формі про сервісні центри, які будуть здійснювати гарантійне обслуговування протягом строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.