Закупівлю оголошено - 06-07-2024, 10:40. Дата останніх змін - 05-08-2024, 15:56

Комп'ютерна техніка

Комп'ютерна техніка... Державна закупівля - UA-2024-07-06-000120-a Комп'ютерна техніка від замовника Військова частина А1785 від 7/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-06-000120-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-06-000121-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-07-2024, 10:40
по 11-07-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-07-2024, 10:00
по 16-07-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-07-2024, 13:04
по 17-07-2024, 13:27

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
350000
350 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 750,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А1785
ЄДРПОУ:08022573 Досьє YouControl
Контактна особа:Максим Гріднєв
Телефон:+380931228368
E-mail:gridnevm86@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Комп'ютерна техніка
350 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-07-2024, 13:04
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Автоматизоване робоче місце: Ноутбук ASUS ExpertBook B1 B1502CBA Star Black (B1502CBA-BQ2604X; 90NX05U1-M02WU0) Intel Core i3-1215U (1,2 ГГц.)/RAM 16 ГБ/ DDR4 / SSD 512 ГБ / інтегрований Intel HD з попередньо встановленим програмним забезпеченням: Microsoft Windows 10 (11) Professional; - миша; - БФП Pantum BM5100ADN

5
комплект
Україна Одеська область м. Одеса
по 11-08-2024
30210000-4
Машини для обробки даних (апаратна частина)


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ноутбук ASUS ExpertBook B1 B1502CBA Star Black (B1502CBA-BQ2604X; 90NX05U1-M02WU0) Intel Core i3-1215U (1,2 ГГц.)/RAM 16 ГБ/ DDR4 / SSD 512 ГБ / інтегрований Intel HD з попередньо встановленим програмним забезпеченням: Microsoft Windows 10 (11) Professional; - миша;

4
комплект
Україна Одеська область м. Одеса
по 11-08-2024
30210000-4
Машини для обробки даних (апаратна частина)


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, квартира 282, 04136, Роман Волошинов
Остаточна пропозиція:
349 998,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
349 998,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-07-2024, 14:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-24, 09:37:15
24

При розгляді пропозиції ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" виявлено наступне, а саме: Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ/ТДВ Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Проте Учасником ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" не надано рішення учасників про надання згоди на укладання договору вартість робіт, майна та послуг якого перевищую 50 % вартості чистих активів товариства . Відповідно до 14.8 Оголошення Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. У Замовника наявні підстави для розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" наступних документів (при цьому надання ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", зазначених документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо): - Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. ВИРІШИВ: 1. Розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати наступні документи: - Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-24, 09:37:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-06-000120-a-b1
Номер договору:
№51
Дата підписання договору:
05-08-2024, 15:51
Строк дії договору:
з 05-08-2024 по 10-11-2024
349 998,00 UAH
Ціна договору
349 998,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Новаторів, 22-А, кв.202, 02090, Олексеенко Олег Викторович
Остаточна пропозиція:
290 820,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
290 820,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-07-24, 11:45:27
24

За результатами перевірки документів, наданих Учасником встановлено: ТОВ "ІВК Сервіс" у складі пропозиції не надано: Підпунктом 14.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Для юридичних осіб: - учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист від Виробника товару, яким підтверджується право представляти інтереси компанії та статус партнера, уповноваженого щодо участі у закупівлі та у разі перемоги, на поставку продукції. В листі повинно бути підтверджено про те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. На продукцію розповсюджуються гарантійні зобов’язання. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків офіційної продукції, сервісну підтримку здійснюють авторизовані сервісні центри в Україні. ТОВ "ІВК Сервіс" у складі пропозиції не надано вищевказані листи. Також не надано довідку про сервісні центри, які будуть здійснювати гарантійне обслуговування протягом строку. Пунктом 14.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (на підставі абзаців 6 -7 пункту 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, встановлено: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: - відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. У Замовника наявні підстави для розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання ТОВ "ІВК Сервіс" наступних документів (при цьому надання ТОВ "ІВК Сервіс", зазначених документів не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо): - лист від Виробника товару, яким підтверджується право представляти інтереси компанії та статус партнера, уповноваженого щодо участі у закупівлі та у разі перемоги, на поставку продукції. В листі повинно бути підтверджено про те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. На продукцію розповсюджуються гарантійні зобов’язання. - довідку в довільній формі про сервісні центри, які будуть здійснювати гарантійне обслуговування протягом строку. ВИРІШИВ: Розмістити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати наступні документи: - лист від Виробника товару, яким підтверджується право представляти інтереси компанії та статус партнера, уповноваженого щодо участі у закупівлі та у разі перемоги, на поставку продукції. В листі повинно бути підтверджено про те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. На продукцію розповсюджуються гарантійні зобов’язання. - довідку в довільній формі про сервісні центри, які будуть здійснювати гарантійне обслуговування протягом строку.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-07-24, 11:45:27

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
290 820,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
290 820,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
349 998,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
349 998,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-07-2024, 10:41:12
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:06-07-2024, 10:40:20
          Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Кошторис (розрахунок вартості)
            публічнийЕкспортовано:06-07-2024, 10:40:20
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:06-07-2024, 10:40:20
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:06-07-2024, 10:40:20
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ