Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 101 038,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 506 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
| Контактна особа: | Приходько Олена Геннадіївна |
| Телефон: | 380562339500 |
| E-mail: | tender.dnepr.po@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА», згідно Додатку №4 до тендерної документації; - завірений та/або заповнений належним чином «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» з додатком(ами), згідно Додатку №5 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №2 до тендерної документації; - завірену(і) належним чином копію(ї) та/або скан-копію(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) вимагається(ються) згідно Додатку №3 до тендерної документації; - інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. згідно п.п. 1.3. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 1.3. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Учасник подав тендерну пропозицію на яку накладено удосконалений електронний підпис учасника (УЕП) Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником запропонованого ним товару, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію з оригіналу(ів) листа(ів) від виробника(ів), або офіційного представника (представництва), яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості та в терміни визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. УВАГА !! Лист від виробника повинен зокрема містити: - найменування Учасника – зазначається найменування Учасника процедури закупівлі, - найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, - ідентифікатор закупівлі – UA-хххх-хх-хх-хххххх-х, кількість з переліком найменувань – зазначається кількість та найменування товару, що пропонується Учасником. У наданому Учасником гарантійному листі відсутнє підтвердження можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів необхідної якості та в терміни визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Наявність авторизованого сервісного центру виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, з вказанням адреси та контактного телефону. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист в якому надана інформація щодо гарантійного обслуговування обладнання,термінів гарантійного обслуговування товару та про те що заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. із зазначенням телефону та адреси. Згідно вимог Замовника гарантійний лист повинен гарантувати дану вимогу, в наданому Учасником документі просто надана інформація. згідно Додатку №3 до тендерної документації Замовником вимагалось: 1.1. Копія(ї) аналогічного(их)* договору(ів) за предметом закупівлі з додатком(ами) (при наявності) та з копією(ями) (усіх)** додаткової(их) угод(и) (при наявності). 1.2. Завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником. * Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на поставку Блендерів промислових або за кодом 39710000-2 Електричні побутові прилади ** Наявність всіх додаткових угод обов’язкова, в тому числі додаткових угод щодо подовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році ***Лист-відгук повинен включати в себе номер та дату договору, суму виконаних зобов'язань за договором, з обов'язковим зазначенням вимог щодо сумлінного виконання постачальником своїх зобов'язань за договором **** Під повним виконанням слід розуміти, що в листі від замовника по договору обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань Учасником надано копія аналогічного договору №58/1 від 21.04.2025 за предметом закупівлі з додатками, але відсутні копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого договору: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником 2. Учасник ФОП ІВАНКЕВИЧ Р.Р. виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати (завантажити) тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі та підписати кваліфікованим електронним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі Надати Якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником запропонованого ним товару, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію з оригіналу(ів) листа(ів) від виробника(ів), або офіційного представника (представництва), яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості та в терміни визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. УВАГА !! Лист від виробника повинен зокрема містити: - найменування Учасника – зазначається найменування Учасника процедури закупівлі, - найменування Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, - ідентифікатор закупівлі – UA-хххх-хх-хх-хххххх-х, кількість з переліком найменувань – зазначається кількість та найменування товару, що пропонується Учасником. Надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він гарантує наявність авторизованого сервісного центру виробника товару, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, з вказанням адреси та контактного телефону. Надати Завірену(і) учасником копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук*** від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного**** виконання його умов учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.