*У зв’язку із наявністю певних ризиків, пов’язаних з безпекою замовника повна адреса об’єкту не зазначається. Закупівля з використанням електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині: оголошення; подання пропозицій; звернення за роз'ясненням; звернення з вимогою про усунення порушень; надання відповідей; оцінки; розгляду; відхилення пропозицій; визначення переможця; відміни закупівлі).
Статус: | Період уточнень |
Бюджет: | 488 595,17 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 2 443,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Державна казначейська служба України |
ЄДРПОУ: | 37567646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Швець |
Телефон: | +380442814979 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |