Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 452 172 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 521,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365854 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Ланюк |
| Телефон: | +380532561938 |
| E-mail: | gorgyts190@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Враховуючи п. 43 Особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Постанова №1178 або Особливості), у закупівліЗаходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій внаслідок збройної агресії у житловому фонді, а саме: Поточний ремонт покрівлі, настінних жолобів, карнизних звисів та водостічних труб житлового будинку за адресою: вул. Баленка, 5, вул.Баленка, 7, вул.Баленка, 7а у м. Полтава, код ДК 021:2015 (CPV2008)– 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "АНТАРЕС-ПРОФІ" процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Учасником було надано довідку № 3/2025 від 16.07.2025 року про досвід виконання аналогічного договору в якому зазначено договір за 2024 рік і виконаний у 2024 році. Згідно кваліфікаційних вимог учасник повинен був надати аналогічний договір, укладений та виконаний у 2025 році. На підставі вище зазначеного, Замовник повідомляє Учасника ПП "АНТАРЕС-ПРОФІ", про вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, зазначених вище, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.