Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 10:17. Дата останніх змін - 14-01-2025, 10:17

Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, фасування 200г)

Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, фасування 200г)... Державна закупівля - UA-2025-01-13-013844-a Вершкове масло (Масло солодковершкове 73%, фасування 200г) від замовника Комунальний заклад "Ліцей №16" Кам'янської міської ради від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-013844-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-000020-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 10:17
по 17-01-2025, 00:00

Закупівля згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Постачання товару здійснюється мінімальними партіями щоденно (крім вихідних) з 07:00 години до 08:00 години згідно з попередніми заявками Покупця. Заявка визначається Покупцем в залежності від фактичної потреби та надсилається Постачальнику в усній формі (шляхом телефонного зв’язку) та/або письмовій формі (зокрема за допомогою електронної пошти, месенджерів соціальних мереж тощо). Дні та години поставки товару можуть змінюватися Покупцем враховуючи потреби закладу. Продукти харчування постачаються за установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує їх збереження під час транспортування. Продукція має бути маркована та фасована відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Термін придатності Товару з обмеженим строком зберігання на момент поставки повинен складати не менше, ніж 90% від визначеного виробником даного Товару. Переможець відбору разом з підписаним договором має надати документи, що зазначені у Додатку 3 проекту договору. Ненадання зазначених документів у вказаний строк буде вважатися відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених Замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
248125
248 125 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад "Ліцей №16" Кам'янської міської ради
ЄДРПОУ:23371437 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Едуардівна Шевченко
Телефон:+380965959871
E-mail:kolegiym-16@yandex.ru
Місцезнаходження:
51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, просп.Тараса Шевченка, буд. 8
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 73%, фасування 200г

465
кілограм
51931 , Україна , Дніпропетровська область , м. Кам’янське , проспект Тараса Шевченка, буд. 8 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399такАктивна13-01-2025, 20:10
ВидсолодковершковеАктивна13-01-2025, 20:10
БезлактознеНіАктивна13-01-2025, 20:10
Маса неттовід 200 до 200грамАктивна13-01-2025, 20:10
Вміст жирувід 73.0 до 73.0відсотокАктивна13-01-2025, 20:10
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 10:17:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 20:10:54
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 20:10:54
              Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
              Подія:
              Поставка товару
              Опис:
              Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару. Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару/ видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів. Форма оплати безготівкова. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
              Тип оплати:
              Пiсляоплата
              Тип днів:
              Робочі
              Розмір оплати(%):
              100
              Період (днів):
              120
              +-
              Пропозиції
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-01-2025, 20:10:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , На підтвердження грошового покриття банківської гарантії учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-01-2025, 20:10:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів.
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи,Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-01-2025, 20:10:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              ФОРМА гарантії як забезпечення виконання договору.docx, , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія з грошовим покриттям. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; договір-заява, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
              До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальний заклад «Ліцей №16» Кам’янської міської ради Код ЄДРПОУ 23371437 рахунок: UA 118201720344210004000034508, УДКСУ м. Київ МФО 820172 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-01-2025, 20:10:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Банківська гарантія в електронному вигляді надсилається замовнику на електронну адресу: kolegiym16@ukr.net У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Ненадання зазначених документів у вказаний строк буде вважатися відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених Замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ