| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 482 019,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 820,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Івано-Франківська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
3 |
Розглянувши пропозицію на відповідність умовам визначеним у Документації про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, а саме: 1. Витяг з інформаційно-аналітичної системи Відповідно до вимог пункту 3.2 Розділу 3, учасник зобов’язаний надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Витяг має містити реквізити для перевірки (QR-код або номер) і бути датований не пізніше ніж за місяць до кінцевої дати подання пропозицій. Витяг не надано учасником, що є порушенням вимог. Необхідно надати витяг, що відповідає зазначеним вимогам. 2. Документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до пункту 2.1 Розділу 2, учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Зокрема, учасник зобов'язаний надати скан-копії договору(-ів) в повному обсязі, включаючи додаткові угоди та специфікації, а також позитивні відгуки замовника(-ів). Відгук має містити інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, а також підтвердження його виконання. Необхідно надати повний пакет документів відповідно до вимог (включаючи всі додаткові угоди та відгуки). Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.