Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 276 686 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 300,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 38 300,58 UAH |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Київській області |
| ЄДРПОУ: | 40109063 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Мироненко |
| Телефон: | +380442893155 |
| E-mail: | 1mir.dpp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01033, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
4 |
На виконання вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, повідомляється про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИГУРАНТА» до 27.03.2025 року, з причин необхідності публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для вказаного учасника та дотримання вимог законодавства в частині строків публікації такого повідомлення, що не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИГУРАНТА» 1. Відповідно до переліку документів, визначених в підпункті 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати: «1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів) (не менше 1-го договорів). Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати скан-копію оригіналу договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, документи про його виконання (первинні документи, що підтверджують поставку аналогічних товарів та виписки із рахунку банку та/або скан-копії платіжних доручень, що підтверджують оплату в повному обсязі по наданому договору) та лист-відгук від контрагента (замовника) такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором.» Учасник ТОВ «СИГУРАНТА» надав в складі тендерної пропозиції: 1) довідку вих. № 02 від 13.03.2025 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» де зазначив відомості про наявність аналогічного договору з ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» № 234/09-23 від 28 вересня 2023 р.; 2) скан-копію оригіналу аналогічного договору зазначеного у вищезазначеній довідці; 3) скан-копію оригіналу видаткової накладної № СГ-00000586 від 04 жовтня 2023 року за договором з ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» № 234/09-23 від 28 вересня 2023 р. 4) лист-відгук вих. № 514 від 12.10.2023 р. від ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» про належне та повне виконання договору № 234/09-23 від 28 вересня 2023 року. Разом з тим, Учасник ТОВ «СИГУРАНТА» не надав в складі тендерної пропозиції виписки із рахунку банку та/або скан-копії платіжних доручень, що підтверджують оплату в повному обсязі товару по аналогічному договору з ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» № 234/09-23 від 28 вересня 2023 р. Для усунення зазначеної невідповідності учасник має надати виписки із рахунку банку та/або скан-копії платіжних доручень, що підтверджують оплату в повному обсязі товару по аналогічному договору з ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ» № 234/09-23 від 28 вересня 2023 року, або документально та в повному обсязі підтвердити досвід виконання іншого аналогічного договору у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.