Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 809 988,43 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 164 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 328 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Іваницька |
| Телефон: | +380442546680 |
| E-mail: | o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
0 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі його тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічного договору від 28.03.2025 №16, проте інформація щодо вартості договору та строку надання послуг, зазначені в цій довідці, не відповідає вартості договору та строку надання послуг, які були змінені відповідно до додаткової угоди №2 від 29.12.2023 та додаткової угоди №3 від 26.02.2024. 1.2. Учасником в складі його тендерної пропозиції надано аналогічний Договір від 10.01.2023 №53.23-4 з Додатком №1 «Специфікація» та додатковими угодами №1, №2, №3 до нього, проте не надано Додаток №2 «Технічні вимоги» до Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням номеру, дати укладення та предмету договору, найменування замовника, вартості договору та строку надання послуг. (Вимога пп.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.2. Аналогічний договір* зазначений в довідці 3.1. (Вимога пп.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Привести у відповідність інформацію, зазначену в Довідці про виконання аналогічного договору, з інформацією, зазначеною в додаткових угодах до Договору від 10.01.2023 №53.23-4 в частині вартості договору та строку надання послуг або надати інший аналогічний договір з усіма необхідними документами згідно вимог тендерної документації. 3.2. Додаток 2 «Технічні вимоги» до Договору від 10.01.2023 №53.23-4, який є невід’ємною частиною цього Договору, або надати інший аналогічний договір з усіма необхідними документами згідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.